اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105835
تاریخ انتشار: 1395/10/24 17:31
امام جمعه گتوند:
امام جمعه گتوند با انتقاد از جذب نشدن جوانان بیکار این شهرستان در پتروشیمی زیلایی مسجد سلیمان گفت:این پتروشیمی با وجود ایجاد عوارض و خسارت زیاد به شهرستان گتوند تاکنون حاضر به جذب نیروهای گتوند نشده و این موضوع قابل توجیه نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی درخطبه های نماز جمعه گتوند درمصلای امام خمینی (ره) این شهر با گلایه به مسئولان استانی در خصوص پیگیری نکردن جذب نیروهای بیکار شهرستان گتوند در پتروشیمی زیلایی مسجد سلیمان افزود:با وجود آسیب ها وعوارض زیادی که این پتروشیمی به شهرستان گتوند خصوصا روستاهای اطراف وارد کرده حاضر نیست هیچ نیروی کاری از این شهرستان جذب کند.
وی بر پیگیری این موضوع از سوی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس و دیگر مسئولان شهرستان تاکید کرد و گفت: اگر قرار است عوارض و پسماندهای این پتروشیمی به منطقه آسیب بزند حتما باید از نیروهای بیکار این شهرستان استفاده کند و این دغدغه به حق مردم است.
امام جمعه گتوند با تسلیت درگذشت نابهنگام و ناگهانی رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری درگذشت آیت اله هاشمی رفسنجانی را حادثه ای غمبار و جانکاه یاد کردند و او را رفیق دیرین وهمکار نزدیک سال های متمادی معرفی کردند.
حجت الاسلام شاه آبادی پیام رهبری را یک پیام راهگشا بیان کرد و افزود: مردم ، ارزشی ها و افراد متدین فهمیدند که باید از خدمات مرحوم آیت اله هاشمی رفسنجانی قدردانی کرد و این مهم اتفاق افتاد.
خطیب جمعه گتوند ادامه داد:حضوری که مردم در مراسم تشییع و تدفین رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتند یک حضور در راستای تقدیر از شخصیتی بزرگ چون هاشمی رفسنجانی بود.
حجت الاسلام شاه آبادی از حضور مردم فهیم و ولایت مدار کشورمان خصوصا مردم شهرستان گتوند درمراسم رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکر و قدردانی کرد وافزود: مردم با حضور خود در مراسم تشییع،تدفین و بزرگداشت ،‌مقام و منزلت آیت اله هاشمی رفسنجانی را حفظ کردند و درحقیقت نشان دادند که جامعه جمهوری اسلامی هشیار و بیدار است و این حضور باعث انسجام بیشتری شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به فرار محمدرضا شاه پهلوی در 26 دی ماه سال 57 اشاره کردو گفت : رژیم پهلوی نتوانست خواسته های اساسی و ارزشی را برای مردم فراهم کند و با آن همه جنایت از کشور فرار کرد.
وی در پایان با اشاره به سالروز شهادت فدائیان اسلام در سال 1334، یادآور شد: 27 دیماه سال 1334 سید مجتبی نواب صفوی، خلیل طهماسبی، مظفر ذوالقدر و سید محمد واحدی توسط دژخیمان شاه به شهادت رسیدند و مهمترین ویژگی این شهیدان مبارزه در راستای تحقق نظام اسلامی بود.

مرجع/ایرنا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*