اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105851
تاریخ انتشار: 1395/10/25 16:48
در راستای استفاده از ظرفیت هنرمندان در مبحث زیباسازی منظر شهری ؛
جلسه هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی خرمشهر با عزیز ساعدی شهردار خرمشهر در شامگاه با محوریت زیباسازی منظر شهری و استفاده از ظرفیت هنرمندان در فعالیت های هنری سطح شهر در دفتر شهردار تشکیل شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان به نقل از روابط روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری خرمشهر:در این جلسه ابتدا هنرمندان هنرهای تجسمی هر کدام به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود با طرح پیشنهاداتی نظیر استفاده از توان و پتانسیل هنرمندان در مسائل مرتبط به زیباسازی سطح شهر ، برگزاری ورکشاپ های هنری بویژه در محلات ، نقاشی های دیواری ، ساخت اِلمان با موضوعات متعدد و... پرداختند .

در ادامه شهردار خرمشهر ضمن عرض خیر مقدم افزود،:خوشحالم که در جمع صمیمی هنرمندان هستم و نکات و پیشنهادات جالب و جدیدی در این جلسه مطرح شد که امیدوارم منشا خیر باشد .

ساعدی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد ان شاالله که خداوند متعال توفیق بدهد تا برنامه های خود را اجرا کنیم ، در بحث زیباسازی برنامه های خوبی داریم و بدون شک از ظرفیت هنرمندان استفاده خواهیم کرد .

وی در ادامه خاطر نشان کرد پارکی تحت عنوان پارک هنرهای تجسمی با هماهنگی شهرداری تعریف و جانمایی کنید و اِلمان های مختلف هنری در این پارک در کنار سایر فعالیت های هنری داشته باشید .

شهردار خرمشهر در ادامه با بیان اینکه با طرح ها و ایده های خود تغییرات را در شهر ایجاد کنید افزود من در کنار شما خواهم بود و حمایت های لازم را انجام خواهم داد و از هرگونه طرح و پیشنهاد استقبال خواهم کرد  . این توانایی را در وجود همه شما هنرمندان میبینم وارد عملیات های اجرایی طرح های خود شوید لذا شهرداری را در مبحث زیباسازی کمک کنید تا بتوانیم سیما و منظر شهر را دستخوش تغییرات مثبت کنیم .

شایان ذکر است در این جلسه هنرمندان خانم ها مولوی ، قصاب زاده ، رسولی ، تسلیمی و آقایان بیات ، حمزه پور و آلبورشم حضور داشتند./

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*