اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105885
تاریخ انتشار: 1395/10/27 23:42
در این جلسه مقرر شد اولین مرحله درختکاری طرح "جهاد سبز"بصورت ماهیانه در پنج شنبه 30دی در شهر اهواز با مشارکت عموم مردم برگزار گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، دومین جلسه ماهیانه تشکل آینده سازان طبیعت خوزستان در تاریخ ۹۵/۱۰/۲۳در سالن کنفرانس اداره محیط زیست خوزستان برگزارشد.
بنا به همین گزارش در ابتدای این جلسه مهندس امیری فرد مسئول کمربند سبز اهواز در مورد این طرح توضیحاتی از جمله جمع کل مساحت اراضی مصوب کمربند سبز اهواز حدود  7150هکتار است و در قسمت شمال و غرب اهواز بطول 30کیلومتر  و 3000 هکتار و در قسمت شرقی بطول  40  کیلومترو 4150 هکتار می باشد مطرح نمود.


در ادامه اقای مهندس بنی عگبه در مورد گونه "کونو کارپوس"  و ویژگی های مثبت و منفی این گونه نکاتی را مطرح کردند و سپس مهندس کلاه کج رییس اداره منابع طبیعی خوزستان اشاره ای به عملکرد اداره منابع طبیعی داشتند و در ادامه پرسش و پاسخ هایی درباره مشکلات زیست محیطی با اقای بنی عگبه رد و بدل شد.
در حاشیه این جلسه مسئله بیمه شدگان شرکت کنندگان درطرح  درختکاری جهاد سبز اینده سازان طبیعت خوزستان بیان شد.که مبالغی توسط آقایان سید سلطان حسینی  رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگان و اقای حزباوی شاغل مخابرات و اقای شریفی مسول موسسه فاطمه الزهرا و مهندس سیدناصرحسینی گهرمدیر روابط عمومی  تیراندازی استان جهت تامین هزینه های بیمه اعضای همکار در طرح درختکاری جهاد سبز بصورت کمک های مردمی تقدیم تشکل آینده سازان گردید.
در این جلسه ضمن ارائه پیشنهادات و نقاط ضعف درباره طرح ازسوی تشکل مقررشد که اولین مرحله درختکاری طرح جهاد سبز بصورت ماهیانه در پنج شنبه 30دی در شهراهواز با مشارکت عموم  مردم برگزار گردد.
براساس این جلسه برنامه ریزی شد که جلسه دیگری با میزبانی شهرداری و با حضوردکترسواری شهردارمنطقه 5اهواز و اقای امیری فرد و محمدیان و دیگرمسولین طرح کمربند اهواز در روزهای آتی در مورد طرح درختکاری جهادسبز تشکل آینده سازان طبیعت خوزستان برگزارمی شود ومتعاقبا اطلاع رسانی خواهدشد.
در پایان لوح تقدیری از طرف اقای حزباوی به پاس خدمات سبز آقای مهندس کلاه کج در زمینه حمایت از طرح های درختکاری تقدیم ایشان گردید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*