اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105941
تاریخ انتشار: 1395/11/01 22:32
بهروز فرج اللهی: کار خیرین مدرسه ساز اوج بلوغ فکری است و این کار نیک و معنوی و فرهنگی خیرین همواره در طول تاریخ ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،فرماندار شادگان در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد، با تجلیل از اقدام خداپسندانه خیرین مدرسه ساز ،گفت : کار خیرین مدرسه ساز اوج بلوغ فکری است.
 جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست مهندس بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور سایر اعضاء با محوریت گرامیداشت سالروز تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش  در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش  تشکیل گردید.


فرماندار شادگان در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش  با تجلیل از اقدام خداپسندانه خیرین مدرسه ساز ، اظهار داشت : کار خیرین مدرسه ساز اوج بلوغ فکری است و این کار نیک و معنوی و فرهنگی خیرین همواره در طول تاریخ ماندگار خواهد بود.
وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه دانش و علم‌آموزی در جامعه و لزوم تلاش برای تقویت زیرساخت‌های این بخش گفت: خیرین مدرسه‌ساز انسان‌های بزرگی هستند که در راستای فراهم کردن محیط رشد علم و دانش اموال خود را صرف می‌کنند و به همین سبب این اقدام خیرین مورد احترام همگان در جامعه است.


فرماندار شادگان از آمادگی شرکت های کشت و صنعت سلمان فارسی و فارابی در مشارکت تعمیر و تجهیز نمودن مدارس اطراف مزارع نیشکر خبر داد و افزود:با هماهنگی انجام شده با شرکت های کشت و صنعت سلمان فارسی و فارابی این مشارکت با رعایت اولویت  مدارس اطرف مزارع نیشکر انجام می گیرد.
لازم به ذکر است ،پیگیری اعتبارات ستاد کنکور شهرستان ، پیگیری وام موسسین و مجریان مراکز پیش دبستانی ، مطالبه 5  درصد عوارض ساخت وساز  از شهرداری ها ، برگزاری کارگاههای آموزشی قرآن جهت آماده نمودن دانش آموزان جهت شرکت در جشنواره قرآنی ، پیگیری ساخت 4 باب کلاس آموزشی در دبستان شهید دستغیب روستای رگبه و... از مصوبات این جلسه بود.
گفتی است ، در پایان این جلسه از سوی مهندس فرج اللهی  فرماندار شادگان و اعضای  شورای آموزش و پرورش شهرستان از آقای فقیه خیر مدرسه ساز  این شهرستان با اهدا لوح تقدیر  و هدایاء و همچنین اعزام به  سفر زیارتی مشهد مقدس بهمراه خانواده اش تجلیل بعمل آمد.
خبرنگار/ناصر حکیمی

برچسب ها:
شادگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*