اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106294
تاریخ انتشار: 1395/11/23 12:22
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال و لزوم پیشگیری از اتفاقات ناگوار در چهارشنبه آخر سال، کارکنان پلیس با استفاده از شگردهای خاص پلیس موفق به شناسایی احدی از عاملین تهیه و توزیع مواد محترقه شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف بیش از شش هزار عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه «علی حسینی» در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام پلیس آگاهی، مامورین پلیس اقدام به اجرای طرح کنترل اصناف نمودند. 

این مقام انتظامی در ادامه گفت: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال و لزوم پیشگیری از اتفاقات ناگوار در چهارشنبه آخر سال، کارکنان پلیس با استفاده از شگردهای خاص پلیس موفق به شناسایی احدی از عاملین تهیه و توزیع مواد محترقه شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده از واحد صنفی این فرد، تعداد 6600 عدد انواع مواد محترقه کشف و به همراه وی جهت بررسی به پلیس آگاهی دلالت گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از مقام محترم قضایی در صدور به موقع دستورات و برخورد شایسته قانونی با متخلفین خاطرنشان ساخت: شایسته است شهروندان گرامی هر نوع خبر خرید و فروش و با نگهداری مواد محترقه در شهرستان را با پلیس 110 در میان گذاشته و بهخ توصیه های ذیل توجه نمایند:

* نگهداری مواد محترقه غیر استاندارد از قبیل اکلیل و سرنج، زرنیخ و کلرات، غیر مجاز و بر خلاف قانون بوده و می تواند خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

* به استناد قانون مجازات اسلامی، ساخت و خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز، جرم محسوب می وشد و مرتکبین برابر قانون مجازات خواهند شد.

* از نگهداری مواد محترقه و وسایل آتش بازی (حتی وسایل و مواد استاندارد) در نزدیکی وسایل حرارتی و برقی خودداری گردد.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*