اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106369
تاریخ انتشار: 1395/11/28 19:25
رییس شورای اسلامی بخش چلو شهرستان اندیکا گفت: قطعی مکرر واختلال طولانی مدت شبکه تلفن همراه باعث نارضایتی اهالی بخش چلو شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان ، نیازعلی سهرابی اظهارکرد:امروزه تلفن همراه در زندگی عشایر و روستائیان همچون زندگی شهری نقش مهمی ایفا می کند.
وی افزود:بارها مشکل اختلال شبکه تلفن همراه را به مسئولان شهرستان،استان و حتی وزیر مربوطه گزارش داده ایم اما این مشکل همچنان باقی است .
رییس شورای اسلامی بخش چلوتصریح کرد:متاسفانه با یک بارندگی برق منطقه نیز قطع وگاه باعث می شود دو الی سه روز منطقه در خاموشی به سر برد.
دهیار روستای شیرین بهار نیز در این رابطه می گوید: روستای ما با مرکز شهرستان حدود یک ساعت فاصله دارد ودر چنین مواقعی وقتی حادثه ای اتفاق می افتد امکان ارتباط با دستگاه های امدادی وجود ندارد.
رحمان مولایی اضافه می کند: متاسفانه در این بخش شبکه تلفن ثابت هم وجود ندارد که در مواقع بحران و حوادث جایگزینی برای تلفن همراه باشد.
وی ادامه می دهد:اهالی روستاهای بخش چلو که در برخی مناطق حدود دوساعت با مرکز شهرستان فاصله دارند مجبور هستند برای کوچکترین خدمات اینترنتی به مرکز شهرستان مراجعه کنند که این وضعیت به راحتی با تدارک زیرساختهای ارتباطات سیار در منطقه قابل حل است.
یکی از اهالی روستای شیرین بهار با گلایه مندی از این وضعیت می گوید:زن من باردار است و وضع حمل وی نزدیک است اگر وضعیت فوری برای او پیش بیاید نمی دانم چگونه باید با اورژانس تماس برقرار کنم.
بخش چلو شهرستان اندیکا با جمعیتی بالغ بر 15هزار نفر در شمال شرقی خوزستان قرار دارد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*