اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106393
تاریخ انتشار: 1395/11/30 01:44
دو زورگیر قمه به دست آبادان در تعقیب و گریز پلیسی زمینگیر شدند.

به گزارش فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان، ساعت 19 پنجشنبه 28 بمن ماه مردی سراسیمه به کلانتری 15 کارون آبادان مراجعه کرده و از ماجرای فرار خود از 2 زورگیر جوان خبر داد.
مرد جوان به ماموران گفت:در منطقه سده بودم که 2 جوان قمه به دست سوار بر موتور و در حالی که چهره شان را پوشانده بودند به سمت من آمدند و قصد سرقت گوشی موبایل و پول هایم را داشتند که توانستم از دست آنها فرار کنم.
در این مرحله ماجرای زورگیری به تیم های گشت پلیسی مخابره شد و ماموران با گشت در منطقه میدان شاملو با 2 جوان موتور سوار که با پوشش لباس زورگیران شباهت داشت روبرو شدند که 2 جوان مرموز در این صحنه با دیدن ماموران پا به فرار گذاشتند.
همین کافی بود تا شک پلیس به یقین برسد و تعقیب و گریز پلیسی برای زورگیران قمه به دست کلید زده شد تا اینکه راننده موتور سوار به خاطر هوای بارانی و لغزندگی زمین کنترلش را از دست داد و با موتور روی زمین افتاد.
بدین ترتیب 2 جوان موتور سوار در محاصره پلیس گرفتار شدند که ناگهان یکی از آنها که فاضل نام دارد قصد داشت با قمه کشی به سمت ماموران با پای پیاده فرار کند که یکی از ماموران با استفاده از گاز اشک آورمانع فرار زورگیر قمه به دست شد و متهمان دستگیر شدند.
متهمان در بازجویی های پلیسی به 7 زورگیری در آبادان اعتراف کردند و ادعا کردند به خاطر تامین هزینه های اعتیادشان دزدی می کردند.
فاضل به ماموران گفت:از شهر دیگر به آبادان آمده ام و چون آن شهر کوچک است نمی توانستم دزدی کنم به همین خاطر برای سرقت به آبادان و خرمشهر می رفتم و در سرقت هایم با 'کامل' آشنا شدم و با همدیگر دست به سرقت می زدیم.
'کامل' نیز گفت: با تهدید قمه و ساطور طعمه هایم را غافلگیر می کردیم و دست به سرقت گوشی موبایل و پول می زدیم.
بنا به این گزارش، 2 متهم پس از افشاگری به سرقت هایشان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس اگاهی آبادان قرار گرفتند/ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*