اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106482
تاریخ انتشار: 1395/12/05 19:12
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان‌های مختلف خوزستان تلاش می‌کنیم تا در این مناطق شغل ایجاد کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان ،علی‌عسکر ظاهری عبده‌وند اظهار کرد: درباره اقدامات انجام شده برای شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا اظهار داشت: یکی از مشکلات این شهرستان‌ها موضوع بیکاری است که پیگیر وضعیت اشتغال در این مناطق هستیم.

وی به اقدامات انجام شده برای ایجاد اشتغال در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا تلاش می‌کنیم تا در این مناطق شغل ایجاد کنند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌های خود برای رفع مشکلات شهرستان هفتگل خبر داد و بیان کرد: از منابع نفت قرار است که فضاهای ورزشی در این منطقه توسعه یابد و استخر نیز احداث شود.

وی در ادامه با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر 98 شهید دوران دفاع مقدس در هفتگل تصریح کرد: همه ما یقین و اعتقاد داریم شهدای عزیز مالک و صاحب این انقلاب و منور کننده محیط زندگی ما هستند.

ظاهری عبده‌وند خاطرنشان کرد: اگر روحیه جهاد و ایثار را در جامعه تقویت کنیم آینده انقلاب اسلامی را تضمین می‌کنیم، حضور شهدا و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران سبب می‌شود که خط رهبری و حفظ تمامیت ارضی و نظام اسلامی تداوم یابد.

وی یادآور شد: باید به شهدا و خانواده شهدا خدمت کنیم و هر این کار بیشتر باشد تضمین کننده اصل انقلاب و ادامه یافتن آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان تکریم شهدا و خانواده‌های آنها را یک تکلیف همگانی دانست و تاکید کرد: یکی از مهمترین خدمت به این بزرگواران، جضور در برنامه‌های بزرگداشت آنها خواهد بود، گرفتاری‌ها و مشکلات وجود دارد ولی باید تکریم شهدا و خانواده‌های آنها در اولویت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مکلف به پیگیری مشکلات مردم حوزه انتخابیه هستم، عنوان کرد: مردمی که فهم و کمالشان بالاست، با وجود همه مشکلات می‌آیند و تکریم شهدا را انجام می‌دهند این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

ظاهری عبده‌وند بازسازی مسجد منطقه نفت سفید و بازسازی جاده رغیوه را از اقدامات پیگیری شده در شهرستان هفتگل عنوان کرد و ادامه داد: پیگیری کردیم مجوز برداشت 2 هزار هکتار آب برای زمین‌های هفتگل نیز صادر شد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چون محدودیت‌های مالی در کشور وجود دارد این طرح‌ها با تاخیر انجام می‌شود ولی آن چیزی که وجود دارد با این محدودیت‌ها دولت و مجلس پای کار هستند.

مرجع/تسنیم


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*