اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106686
تاریخ انتشار: 1395/12/17 11:16
فرماندار شادگان خبر داد:
مراسم کلنگ زنی و شروع به ساخت مدرسه 12 کلاسه "امامت" شادگان با حضور سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان، فرماندار شادگان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان،معاون بهره برداری کشاورزی شرکت توسعه نیشکر، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،مراسم کلنگ زنی و شروع به ساخت مدرسه  12 کلاسه "امامت" شادگان  با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
 مراسم کلنگ زنی و شروع به ساخت  مدرسه  12 کلاسه  "امامت"  شادگان با حضور فرامند هاشمی زاده سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان، جعفری نسب سرپرست فرمانداری شادگان، محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، آمیلی معاون بهره برداری کشاورزی شرکت توسعه نیشکر ،گودرز مراد سلطانی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی و تعدادی از مسئولان ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.
سرپرست فرمانداری شادگان طی این مراسم از آغاز احداث مدرسه 12 کلاسه امامت در این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار  مترمربع و  زیر بنای یک هزار و 700 مترمربع و بر آورد اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
جعفری نسب سرپرست فرمانداری شادگان در خصوص زمان اجرای پروژه ، اظهار کرد : برای ساخت این مدرسه 6 ماه پیش بینی شده و  برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ آماده بهره برداری می شود.
سرپرست فرمانداری شادگان به اهمیت ورود صنایع بزرگ در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به منظور ورود  صنایع بزرگ  در شهرستان شادگان  تلاش خواهیم کرد با دعوت از سرمایه گذاران علاوه بر اشتغالزایی ، هم افزایی در مسائل مختلف تربیتی ، آموزشی ، بهداشت و...  مشارکت داشته باشند.
جعفری نسب خاطر نشان کرد، این مدرسه با پیگیری های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی توسط شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی احداث می شود.
گفتنی است ، مدرسه  12 کلاسه امامت در محل شهر شادگان،خیابان باهنر ، نبش خیابان امامت واقع شده است.
ارسال کننده خبر ناصر حکیمی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*