اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116890
تاریخ انتشار: 1395/12/28 11:44
مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) روز سه شنبه 24 اسفندماه جاری در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت با خانواده های شهیدان معزز سید حجت اله سادات پور، عبدالله امینی قنواتی دیدار نمودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) روز سه شنبه 24 اسفندماه جاری در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت با خانواده شهیدان سید حجت اله سادات پور و عبدالله امینی قنواتی در شهرستان بهبهان دیدار نمودند.
قدرت الله اخلاصی نیا دبیر مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع)به خبرنگار ما گفت: این مجمع هر سه شنبه در شهرستان بهبهان با خانوده شهدا و ایثارگران دیدار دارند و هر سه هفته یکبار با خانواده های شهدای خارج از شهرستان بهبهان دیدار هائی را تدارک می بیند.
اخلاصی نیا افزود: در همین راستا روز سه شنبه 24 اسفندماه جاری در معیت اعضای مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) به شهرستان های مسجدسلیمان و اندیکا رفتیم و با خانواده شهیدان سید حجت اله سادات پور و عبدالله امینی قنواتی در شهرستان بهبهان به شرح زیر دیدار نمودیم

دیدار مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) با خانواده شهید سید حجت اله سادات پور در شهرستان بهبهان
شهید سید حجت اله سادات پور فرزند محمد رحیم در  سال 1350 در خانواده ای متدین و مذهبی در روستای تشان از  توابع شهرستان بهبهان بدنیا آمد.شهید همزمان با تحصیل در مقطع متوسطه به در امورات کشاورزی و مغازه داری خانواده خود را یاری می کرد. شهید سید حجت اله سادات پور در حالیکه مشغول به خدمت در گردان فتح بهبهان بود مهرماه سال 1366 در جاده باختران همراه با شش نفر از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

=============================================================================

دیدار مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) با خانواده شهید عبدالله امینی قنواتی در شهرستان بهبهان
شهید عبدالله امینی قنواتی فرزند محمد در سال 1343 در خانواده ای مذهبی در شهرستان بهبهان بدنیا آمد. شهید همزمان با تحصیل در مقطع متوسطه به جبهه رفتند و در عملیات های فتح المبین و بیت المقدس حضور و شرکت فعالی داشتند و سرانجام به تاریخ 22 خرداد 1361 در مرحله دوم آزاد سازی خرمشهر و در عملیات الی بیت المقدس به شهادت رسیدند و در قطعه شهدا عملیات بیت المقدس به خاک سپرده شد.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*