اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116973
تاریخ انتشار: 1396/01/03 22:36
با تلاش بی وقفه ی نیروی انتظامی صورت گرفت؛
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد. بارانی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: به محض حصول خبر مبنی بر سرقت این خودرو سریعا طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد و مامورین با مدیریت جانشین این شهرستان نسبت به مسدود نمودن محورهای مواصلاتی و مبادی ورود و خروج شهر اقدام و اقدامات فنی در راستای شناسایی سارق در دستور کار قرار گرفت. این مقام مسئول ادامه داد: کمتر از دو ساعت پس از وقوع سرقت با درایت مامورین و پیگیری و رصد جاده های شهری، خودرو مورد نظر رویت، شناسایی و تحت تعقیب مامورین قرار گرفت تا این که با حضور به موقع و در یک عملیات منسجم و تحت کنترل خودرو مسروقه متوقف و سارق که به محض توقیف متواری شده بود نهایتاً پس از تلاش مامورین دستگیر و به کلانتری دلالت و به سرقت معترف گردید.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از همت همکاران و اجرای صحیح و به موقع مامورین خاطرنشان ساخت: این که کارکنان جان بر کف نیروی انتظامی در هر زمان و مکان و در هر حالی آماده انجام وظیفه هستند ستودنی ست لیکن شایسته است شهروندان گرامی و مسافرین محترم نوروزی از رها نمودن خودرو در خیابان بدون استفاده از تجهیزات ایمنی و دزدگیر اجتناب نموده سعی کنند برای پارک خودرو از پارکینگ استفاده نمایند. به تذکرات پلیس توجه و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*