اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116987
تاریخ انتشار: 1396/01/04 23:18
جانشین فرماندهی انتظامی مسجد سلیمان خبر داد:
سرهنگ سعید بهرامی:به محض حصول خبر،مامورین زبده کلانتری در محل حاضر و ضمن بررسی موضوع ،فردی مذکور با لباس شخصی که خود را از مامورین پلیس مبارزه با موادمخدر معرفی و از رهگذران درخواست وجه نقد می نمود را ....

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از مسجد سلیمان ، سرهنگ سعید بهرامی در تشریح این خبر گفت:در پی تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیس۱۱۰ مبنی بر اخاذی یک نفر تحت پوشش مامورین،مراتب شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموریت کلانتری۱۲ قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد:به محض حصول خبر،مامورین زبده کلانتری در محل حاضر و ضمن بررسی موضوع ،فردی مذکور با لباس شخصی که خود را از مامورین پلیس مبارزه با موادمخدر معرفی و از رهگذران درخواست وجه نقد می نمود را شناسایی،دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت و با تشکیل پرونده قضایی رهسپار دادسرا نمودند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان ضمن تبریک سال نو خاطر نشان کرد: هدف پلیس در ایام نوروز ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان و مسافرین عزیز می باشد و شایسته است به تذکرات پلیس توجه و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا به پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*