اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116990
تاریخ انتشار: 1396/01/05 00:08
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:
فتاح محمدی رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت که هزار و ۴۹۶ نفر داوطلب تاکنون و تا پنجمین روز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، فتاح محمدی روز جمعه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: یکهزار و ۸۸ نفر از این تعداد داوطلب مربوط به مناطق روستایی و ۴۰۸ نفر نیز مربوط به مناطق شهری استان است.
وی افزود که از مجموع یکهزار و ۸۸ داوطلب مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و ۳۴ نفر مرد و ۵۴ نفر زن بوده و از ۴۰۸ داوطلب مناطق شهری این استان نیز ۳۷۱ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون ۹۱ داوطلب خانم در حوزه های شهری و روستایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.
فتاح محمدی عنوان کرد که بیشترین تعداد داوطلب نام نویسی شده در حوزه شهری کهگیلویه و بویراحمد با ۱۰۴ نفر مربوط به یاسوج و در حوزه روستایی استان نیز با ۱۷ نفر مربوط به مهریان بویراحمد است.
وی ابراز داشت: نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند سال ۱۳۹۵ و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا ۶ فروردین سال جاری نیز ادامه دارد.
فتاح محمدی گفت که با توجه به احتمال ازدحام کاری در طول این مدت مقرر در فرمانداری ها و بخشداری های کهگیلویه و بویراحمد باید کاندیداها نسبت به پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پلیس ۱۰+ استان اقدام کرده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.
وی اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده با حضور در محل کار به روند انجام امور مربوط به نام نویسی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سرعت بخشند.
محمدی افزود که فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه شناسایی چالش های احتمالی ۲ انتخابات پیش رو در روستاها و بخش های این استان اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.
وی بیان کرد: در ۲ انتخابات پیش رو علاوه بر نظارت دقیق بر امور و رعایت چهار اصل مهم قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرا زمینه مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*