اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117173
تاریخ انتشار: 1396/01/18 00:50
چام به خبرنگار ما گفت:باید به وضعیت بحرانی اشغال شهرستان شهرستان سروسامان داد این ممکن نمی باشد جز اینکه به جوانان اعتماد کنیم و شورای شهر را از بن بست طایفه و طایفه گری خارج نمائیم. و بدانیم هر چقدر مسائل قومی را بزرگنمائی کنیم عقب ماندگی ما عمیق تر می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، یکی از چهره های شاغل در بخش خصوصی کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لیکک شد.
صادق چام دانش آموخته مهندسی شیمی گرایش صنایع شمیایی از دانشکده شیمی ماهشهر از سال ۱۳۹۱تاکنون با سمت مسئول اداری و پشتیبانی و کارشناس شرکت مپنا در نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان مشغول به کارهست.


خبرنگار حوزه شهری ما در این خصوص نوشت: شعار ایشان ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار جوانان است
چام به خبرنگار ما گفت:باید به وضعیت بحرانی اشغال شهرستان شهرستان با راهکار های کوتاه مدت،میان مدت و دراز مدت سروسامان داد این ممکن نمی باشد جز اینکه به جوانان اعتماد کنیم و شورای شهر را از بن بست طایفه و طایفه گری خارج نمائیم. و بدانیم هر چقدر مسائل قومی را بزرگنمائی کنیم عقب ماندگی ما عمیق تر می شود.
وی افزود: از سال ۹۱ تاکنون تعداد کثیری از جوانان شهر را با رایزنی در شرکت ها مشغول بکار نمودم.
چام در پایان افزود: تغییر مدیریت سنتی شهر به مدیریت نوین،جذب سرمایه گذار،ایجاد منابع پایدار و تاسیس صنایع کوچک و متوسط بخشی از پیشنهادات بنده جهت خروج از بحران کنونی می باشد

برچسب ها:
شورای شهر لیکک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


شهروند
|
Iran
|
1396/01/18 06:18
  +1

  -0
پاسخ
درود بر مهندس چام انصافا به گردن ما بهمیی ها حق دارد
محسن
|
|
1396/01/21 13:13
  +0

  -0
پاسخ
مردم فقط نیروی کارآفرین انتخاب کنید .مهندس چام کارآفرین انتخاب جوانان
محمد
|
Iran
|
1396/01/25 22:44
  +0

  -0
پاسخ
ماکه حقی ندیدم که به گردنموداشته باشه تبلیغ بیجانکنید

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*