اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127566
تاریخ انتشار: 1396/02/05 17:28
بهمن سال 64 تیم خرابکاری منافقین به منظور انجام یک عملیات بزرگ بمب گذاری و ترور شخصیت ها وارد اهواز شد. شهید رضا خدادادیان و تعدادی از همرزمانش مامور شناسائی تیم خرابکاری منافقین شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، جمعی از رزمندگان قدیمی گردان بلالی اهواز به دیدار خانواده شهید رضا خدادادیان رفتند.
یکی از رزمندگان قدیمی به عصرجهان گفت: شهید رضا خدادادیان که از هم دورهای کریم بوستانی و طاهر حبیبی بود در روزهای نوجوانی و جوانی به صورت حرفه ای در تیم فوتبال شاهین اهواز و تیم های دیگر بازی می کرد.اما با شروع انقلاب به کمیته راه آهن پیوست و در مقابله با ضد انقلاب همت گماشت.
ابوالقاسم صداقت افزود: شهید خدادادیان با شروع جنگ به عضویت سپاه پاسداران اهواز درآمد و ادامه راه به  گردان بلالی اهواز پیوست و به جبهه سوسنگرد اعزام شد.
 شهید خدادادیان با انحلال گردان بلالی در تیپ بیت المقدس حضور یافت و در عملیات والفجر مقدماتی مجروح گردید سپس این شهید به همراه تنی از عزیزان گردان به یگان حفاظت شخصیت ها رفت
شهید رضا خدادادیان در سال 62 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو فرزند دختر و پسر بود


 بهمن سال 64 تیم خرابکاری منافقین  به منظور انجام یک عملیات بزرگ بمب گذاری و ترور شخصیت ها وارد اهواز شد. شهید رضا خدادادیان و تعدادی از همرزمانش مامور شناسائی تیم خرابکاری منافقین شدند.
سربازان گمنام امام زمان(عج) ابتدا سرتیم منافقان را شناسائی و دستگیر می کنند اما نفر دوم که در تله این شهید و همرزمانش قرار گرفته بود هوشیار می شود و رضا خدادادیان در تاکسی هنگام ماموریت به شهادت می رساند.
بعد از دستگیری ضارب  شهید رضا خدادادیان نقشه هائی از وی کشف می شود  که نشان از عملیات های گسترده خرابکاری و بمب گذاری در اهواز آن روزها جنگ را داشت که بارشادت این شهید و همرزمانشان خنثی شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*