اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127576
تاریخ انتشار: 1396/02/06 20:21
فرماندار بندر ماهشهر خبر داد:
انتخابات شورای اسلامی شهر در بندر ماهشهر الکترونیکی برگزار می شود

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، فرماندار بندر ماهشهر با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر این شهرستان به صورت الکترونیکی گفت: در حال بسترسازی و آموزش مردم هستیم تا با آشنایی مردم با این نحوه رأی دادن و شرکت در رأی گیری الکترونیک ، مشارکت در انتخابات افزایش پیدا کند.
منصور قمر اظهار کرد: برنامه ای به طور جامع در دست اقدام داریم تا با آموزش از طریق حضور در مدارس و مساجد، نصب بنر و ... مردم را برای حضور در انتخابات الکترونیک آماده کنیم و در این زمینه در حال بسترسازی هستیم.
وی با اشاره به این نکته که رأی گیری الکترونیک شوراها یک کار بسیار خوب است، افزود:آمادگی کامل از نظر امنیتی در شهرستان وجود دارد تا شاهد حضور مردم در انتخابات باشیم . تمام بسترها برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی در حال آماده سازی است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
قمر تصریح کرد:تعداد کل شعب اخذ رأی در شهرستان 143 شعبه است که 72 شعبه در بندر ماهشهر ،38 شعبه در شعبه نیز در روستاها ،کار اخذ رأی را در روز 29 اردبیهشت ماه بر عهده خواهند داشت و نیز 20 شعبه در بندر امام و13 شعبه در شهر چمران و 20 شعبه نیز در روستاهای آن کار اخذ رأی گیری را بر عهده خواهند داشت.
وی گفت: در این زمینه حدود چهار هزار نیرو به عنوان دست اندرکاران برگزاری انتخابات در بخش های نیروهای ستادی ،اجرایی ،بازرسی و اعضای صندوق ،تدارکات و حمل و نقل و ... در نظر گرفته شده است، همچنین 143 دستگاه مینی بوس و 61 خودرو سواری بحث حمل و نقل و تدارکات انتخابات شهرستان را برعهده دارند.
فرماندار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان انجام شده و امیدواریم در روز 29 اردیبهشت ماه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری باشیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*