اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127968
تاریخ انتشار: 1396/03/04 00:55
خدادادی رئیس فرهنگ و ارشاد لالی در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: همه‌ی اقشار جامعه می بایست شخصیت فردوسی و اثر ارزشمند او (شاهنامه) را ارج بنهند تا دشمنان ایران و اسلام نتوانند شایعاتی در اذهان عموم مردم ایجاد کنند که باعث تفرقه انگیزی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از لالی، بمناسبت بزرگداشت فردوسی خوشنویسان شهرستان لالی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی اشعار این شاعر بزرگ حماسه‌سرای ایران را خوشنویسی، و آثار خود را  به نمایش گذاشتند


در حاشیه این برنامه خدادادی رئیس فرهنگ و ارشاد لالی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از هنرمندان خوشنویسی شهرستان تشکر و قدردانی نمودند.
ایشان در این برنامه ضمن تحسین و تشویق هنرمندان بخاطر این کار شایسته ‌ی فرهنگی هنری، بیان داشتند که نه تنها هنرمندان بلکه همه‌ی اقشار جامعه بایست هر کدام به نوعی شخصیت فردوسی و اثر ارزشمند او (شاهنامه) را ارج بنهند تا دشمنان ایران و اسلام نتوانند شایعاتی در اذهان عموم مردم ایجاد کنند که باعث تفرقه انگیزی شود.
شایان ذکر است نمایشگاه آثار خوشنویسان بمدت ده روز از ساعت هشت صبح تا سه عصر در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برای علاقه‌مندان فردوسی دایر میباشد.
خبرنگار و عکاس ناهید

برچسب ها:
لالی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*