اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128100
تاریخ انتشار: 1396/03/11 13:02
با اعمال تغییرات جدید در قرارداد کارکنان پیمانکاری ممکن شد؛
تلاش شد در اردیبهشت این پاداش پرداخت شود که به بخشی از نیروها پرداخت شد و مابقی هم قطعا با حقوق خرداد این پاداش را می‌گیرند.

عصرجهان-مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب درباره شرایط پرداخت پاداش معادل یک ماه حقوق به کارکنان پیمانکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به دلیل افزایش تولید نفت، گفت: در دولت قبل اصلا پاداشی که به رسمی‌ها داده می‌شد به کارکنان قراردادی مدت موقت و پیمانکاری پرداخت نمی شد ولی از سال 92 به بعد هرگاه به رسمی‌ها پاداش داده شده، به قراردادی‌ها هم پاداش  معادل مجوز صادره و بر اساس ضوابط ابلاغی داده شده است.


ابراهیم منصورنژاد از تعریف راهکارهای قانونی برای پرداخت پاداش به نیروهای پیمانکاری خبر داد وافزود: پرداخت پاداش به نیروهای پیمانکاری به شرطی که در قرارداد آنها پیش‌بینی شده باشد، امکان پذیر است زیرا مقررات موجود اجازه اضافه کردن الحاقیه به پیمان را نمی‌دهد و این مهم در پیمان‌های جدید نیروهای پیمانکاری پیش بینی و در حال اجرا است.
 این مقام مسئول با تاکید بر اینکه با اعمال تغییرات جدید در پیمان‌ها در مناطق نفت‌خیز هر زمان به نیروهای قراردادی پاداش داده می شود (یکی دو بار انجام شده) به نیروهای پیمانکاری هم پاداش پرداخت می‌شود، تاکید کرد: از جمله این پاداشی که در فروردین و اردیبهشت به نیروهای قراردادی دادند، با موافقت مدیرعامل شرکت نفت‌خیز جنوب که همیشه تاکید برتوجه به این نیروها دارند مقرر شد مبلغی به نیروهای پیمانکاری که حدود 19 هزار نفر هستند پرداخت شود.
منصورنژاد افزود: میزان پرداخت پاداش هم طوری بوده که پس از کسورات حدود یک میلیون و 350 هزار تومان به کارکان پیمانکاری پرداخت شود.
وی، خاطرنشان کرد: تلاش شد در اردیبهشت این پاداش پرداخت شود که به بخشی از نیروها پرداخت شد و مابقی هم قطعا با حقوق خرداد این پاداش را می‌گیرند.
منبع/شوشان


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*