اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128465
تاریخ انتشار: 1396/04/02 02:28
"پویا دادمرز" کشتی گیر جوان ایذه ای که به همراه تیم ملی در مسابقات آسیائی چین شرکت کرده بود عصر روز پنج شنبه در میان استقبال گرم مردم وارد زادبوم خود شهر ایذه شد.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، "پویا دادمرز" کشتی گیر جوان ایذه ای که به همراه تیم ملی در مسابقات آسیائی چین شرکت کرده بود پس از کسب مدال خوشرنگ طلا عصر روز پنج شنبه در میان استقبال گرم مردم وارد زادبوم خود شهر ایذه شد.

امید احمدی سخنگوی هیئت کشتی ایذه ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک قهرمانی این جوان آینده دار گفت: ورزش ایذه به ویژه کشتی در جایگاه رفیعی هست که این امکانات در شان این کشتی گیران نیست که از مسئولان میخواهیم که به فکر ساخت یک خانه کشتی برای این شهر قهرمان پرور و کشتی دوست باشند
هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان که در این برنامه حضور داشت ضمن اهدای یک هدیه به دادمرز گفت: آقای خادمی نماینده مردم در خانه ملت قول ساخت یک خانه کشتی را داده است و انشالله بعد از ماه مبارک رمضان شاهد کلنگ زنی آن خواهیم بود.
و در پایان هم پویا دادمرز ضمن قدردانی از مربیان و خانواده خود گفت: قطعا اگر حمایت های خانواده ام نبود اینک اینجا نبودم.
همچنین در این مراسم  انوشیروان بهرامی و ایمان داودی شهردار و نایب رئیس شورای شهر ایذه ،ارشاد قریشوندی دهیار روستای اژگیل و کورش لرستانی خیر ورزشی هدایایی به این قهرمان اهدا کردند.

شایان ذکر است ایذه یکی از قطب های کشتی فرنگی ایران به شمار می رود و درسال گذشته با درخشش تیم سیناصنعت ایذه به مقام ارزشمند قهرمانی باشگاههای جهان دست یافته است و ایذه در دو دهه ی اخیر ورزشکاران نام آوری را به تیم های ملی در رده های مختلف تحویل داده است که می توان به  برخی ازاین چهره ها از جمله بهروز جمشیدی ،شیرمردی ،اسدپور ،حبیبی ،ملک محمدبویری، مهدی عسگری،پیام بویری، رامین طاهری و...اشاره کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*