اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128469
تاریخ انتشار: 1396/04/02 03:45
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بودجه امسال کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و ورزش و جوانان بیشترین افزایش اعتباراتی را بخود اختصاص داده اند.

عصرجهان-رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد، از افزایش 32 درصدی اعتبارات حقوق و مزایای کارکنان دولت در این استان طی سالجاری خبرداد.
علی حسن نوروزی" در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری این استان گفت: با افزایش اعتبار از سوی دولت به استان، مشکلی در زمینه پرداخت حقوق کارکنان دولت نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه 740 میلیارد تومان از سوی دولت به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده است، اظهارداشت: این اعتبار به میزان نیاز دستگاه‌های اجرایی بین آنها تقسیم می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان اضافه کار برای کارکنان دولتی در هر ماه 400 هزارتومان تعیین شده است.
نوروزی از تعیین 150 هزارتومان برای خدمات رفاهی کارکنان دولت در کهگیلویه و بویراحمد هم سخن گفت و خاطرنشان‌کرد: اولویت پرداخت سایر هزینه های ادارت استان به نیروهای قراردادی این ادارات است.
وی گفت: در بودجه امسال کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و ورزش و جوانان بیشترین افزایش اعتباراتی را بخود اختصاص داده اند/ایلنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*