اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128480
تاریخ انتشار: 1396/04/02 18:30
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد، بختیار رحمانی به همکاری خود با این تیم ادامه دهد.

عصرجهان- سیداکبر پورموسوی درباره شرایط فولاد در فصل نقل‌وانتقالات به تسنیم گفت: تا الان از روند جذب بازیکن توسط مسئولان باشگاه فولاد راضی هستم، هرچند که امسال محدودیت‌های خاص خودمان را داشته و داریم. ما سه یا چهار بازیکن دیگر هم در پست دروازه‌بان، هافبک وسط، مدافع میانی و مهاجم می‌خواهیم تا بتوانیم تیم خوبی را برای فصل جدید شکل بدهیم.


وی راجع به اینکه تکلیف جذب دروازه‌بان توسط باشگاه فولاد به کجا رسید، گفت: ما با چند گزینه در حال مذاکره هستیم. واقعیت این است که با سوشا مکانی از لحاظ مالی به توافق رسیده بودیم و حتی هواداران فولاد هم از این موضوع استقبال کردند، چون سوشا با فولاد قهرمان شده بود و روحیه قهرمانی دارد. متأسفانه مشکلاتی در راه گرفتن رضایت‌نامه از تیم سابق سوشا وجود دارد که کار انتقال او را دشوار می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود: با توجه به مشکلاتی که در مذاکره با مکانی به وجود آمد، با حامد لک وارد مذاکره شدیم و طرفین شرایط یکدیگر را بررسی کردند. ما فعلاً به صورت جدی روی لک تمرکز داریم و قرار است او تا شنبه جواب بدهد. ما می‌خواستیم روز پنجشنبه دروازه‌بان موردنظرمان را انتخاب کنیم که درگیر تمرین بودیم، اما امیدوارم تا فردا (شنبه) گزینه نهایی‌مان را انتخاب کنیم.
پورموسوی در مورد اینکه وضعیت بختیار رحمانی به کجا خواهد رسید، تصریح کرد: ما در حال مذاکره هستیم. مدیربرنامه رحمانی رقمی را پیشنهاد داده بود که بالا بود. در ادامه به صورت مستقیم بختیار صحبت کردیم و از او تخفیف گرفتیم. ما دوست داریم بختیار را در اختیار داشته باشیم و خودش هم دوست دارد بماند. امیدوارم که در نهایت او در فولاد ماندنی شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*