اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128492
تاریخ انتشار: 1396/04/04 02:36
.

عصرجهان-

جوان 30 ساله آبادانی در رودخانه بهنمشیر غرق شد
مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت:جوان 30 ساله آبادانی که شناگر حرفه ای بود در رودخانه بهمنشیر غرق شد.
مجید فرهانی پور عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:جوان 30 ساله آبادانی که به همراه چند تن از دوستانش در حال شنا کردن در رودخانه بهمنشیر بود به دلیل خروشان بودن رودخانه غرق شد.
وی اظهار داشت:یک تیم نجات که متشکل از چهار قواص بود توسط آتش نشانی آبادان به محل اعلام شده اعزام شدند که پس از یک ساعت تلاش و جست و جو موفق شدند جسد این جوان را پیدا کنند.
مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت:جسد پسر جوان به دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.
 حادثه برق گرفتگی در دزفول مرگ مردی 36 ساله را رقم زد
مردی 36 ساله در دزفول در حادثه برق گرفتگی جان باخت.
به گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول این حادثه ساعت 21:15 دقیقه شنبه شب در یک کارگاه تولید سبد پلاستیک در حاشیه شهر دزفول رخ داد.
مهدی ملائکه زاده از سازمان آتش نشانی دزفول در خصوص این حادثه گفت:در پی اطلاع از وقوع این حادثه گروه امداد و نجات آتش نشانی از ایستگاه شماره 1 به محل حادثه واقع در جاده دزفول - شوش حد فاصل روستای شهید منتظری و چهار راه آوج اعزام شد.
وی افزود:ماموران امداد و نجات به محض مستقر شدن در محل با جنازه مردی حدودا ۳۶ ساله روبرو شدند که بر اثر حادثه برق گرفتگی جان خود را از دست داده بود.
ملائکه زاده افزود:متاسفانه بجز فرزند خردسال این مرد کسی در محل نبود و پس از تلاش بسیار این کودک، سرانجام با یک موتور سوار عبوری ارتباط برقرار کرده و از وی کمک می طلبد که پس از تماس این شهروند آتش نشانان در محل حاضر و پس از کنترل شرایط موجود و اقدامات اولیه جنازه فرد مذکور توسط اورژانس 115به بیمارستان منتقل شد.منبع/ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*