اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149332
تاریخ انتشار: 1396/05/29 00:15
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از ۳۹ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات مشترک پلیس استان با همکاری پلیس استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

عصرجهان-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد  از کشف بیش از ۳۹ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات مشترک پلیس استان با همکاری پلیس استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
سعید بالش زر پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود : روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری در محور بابامیدان به یاسوج با اجرای ایست و بازرسی،  اقدام به کنترل خودرو های عبوری در این محور کردند.
بالش زر تصریح کرد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور، پلیس  به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شد  که دستور توقف آن  را صادر کردند.
وی افزود: با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از این خودرو، مقدار ۳۹ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد. 
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان  با اشاره به توقیف خودروی اسکورت این محموله مواد مخدر در همین راستا افزود: هر دو خودرو به پارکینگ منتقل شد و هر دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.
بالش زر از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*