اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149335
تاریخ انتشار: 1396/05/29 01:03
مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان گفت: سمانه شاددل ، به عنوان اولین شهردار زن به سمت شهردار منطقه 2 زنجان منصوب شد.

عصرجهان-مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان گفت: سمانه شاددل ، به عنوان اولین شهردار زن به سمت شهردار منطقه 2 زنجان منصوب شد.
محمد مرادی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در اجرای ساختار سازمانی مصوب جدید شهرداری زنجان و در جهت تقویت ساختار تشکیلاتی و اداری و استفاده از همه ظرفیت های موجود، ساختار جدید تشکیلاتی شهرداری زنجان اعلام شده است.
وی اظهار کرد: بر اساس ضوابط مورد عمل و با رویکرد ارتقاء کمی و کیفی ساختار و مدنظر داشتن نیازهای سازمانی در ارائه خدمات بهینه به شهروندان، در قالب پنج معاونت 19سطح مدیریت ستادی و سه شهرداری منطقه و 10سازمان وابسته مطابق با عناوین جدید جهت اجرا به شهرداری ابلاغ شده است.
مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان گفت: تغییرات انجام شده در شهرداری در راستای الزام سازمان متبوع مبنی بر تطبیق و اجرای ساختار سازمانی جدید و با توجه به عناوین جدید مصوب سازمانی پیش بینی شده و شرایط احراز هر یک از این پست ها اقدام شده است.
وی یادآوری کرد: بر این اساس معاونت فنی و عمرانی قبلی به 'معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری' (از ترکیب و تلفیق 2 حوزه فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک)، معاونت اداری و مالی قدیم به 2 حوزه 'معاونت مالی و اقتصادی' (در جهت تقویت و ایجاد منابع درآمدی پایدار و توجه به حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری ) و 'معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی' ( به جهت اهمیت امر برنامه ریزی در بودجه، تشکیلات، تحول و نظارت و ارتقاء بهره وری منابع انسانی مجموعه شهرداری) تفکیک و تغییر عنوان یافته است.
مرادی افزود: در این راستا ضمن بازبینی مجدد در ساختار تشکیلاتی هر یک از معاونت ها، حوزه های مدیریتی و ادارات و سازمان های تابعه مذکور و انطباق عناوین و شرایط با عناوین جدید مصوب شده در ساختار مذکور تغییراتی در برخی از حوزه ها اعمال شد.
به گزارش ایرنا، سمانه شاددل، پیش از این به مدت چهار سال مسئولیت معاونت حمل و حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان را برعهده داشت.
مطابق با چارت جدید، شهردای زنجان دارای پنج معاونت، ۱۹ مدیریت ستادی و سه منطقه شهرداری و همچنین ۱۰ سازمان وابسته خواهد بود.
شهر زنجان بر اساس سرشماری سال 1395حدود 430 هزار نفر جمعیت دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*