اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1695
تاریخ انتشار: 1393/05/05 00:11
رئیس اداره برق بهمئی خبر داد
رئیس اداره برق بهمئی گفت: از ابتدای سال 91 تاکنون 12 میلیارد تومان در بخش توسعه و تعمیرات برق بهمئی هزینه شده است.


رئیس اداره برق بهمئی خبر داد
هزینه 12 میلیارد تومانی توسعه و تعمیرات برق بهمئی

رئیس اداره برق بهمئی گفت: از ابتدای سال 91 تاکنون 12 میلیارد تومان در بخش توسعه و تعمیرات برق بهمئی هزینه شده است.


 محمد برزین‌زاده رئیس اداره برق شهرستان بهمئی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اسفندماه سال 92 عملیات توسعه شبکه در روستاهای شهرستان بهمئی در اولویت کاری اداره برق این شهرستان بود.

 برزین‌زاده ادامه داد: توسعه برق روستاهای حوزه ممبی از جمله روستای دره بید، چهار راه چری، گرد کوچک، دره زری، چاه روغنی و خود روستای ممبی همچنین روستای ده صفر، گچ بلند و تنگ عبدال تحت عنوان بند 69 قانون بودجه کشور در دستور کار شرکت برق قرار گرفت که در موعد مقرر به پایان رسید.

وی در خصوص برق‌رسانی به برخی روستاها گفت: برق‌رسانی به دو روستای شهید صباحی‌فرد، روستای بنه میرحسین و روستای پشت کوه ملا طهماسب که از خردادماه 93 شروع شده بود در پایان تیرماه 93 به پایان رسید و مردم این روستا نیز از نعمت برق بهره‌مند شدند.

برزین‌زاده تصریح کرد: از سال 91 تاکنون مبلغی بالغ بر 12 میلیارد تومان اعتبار در بخش توسعه، اصلاح، کاهش تلفات، ایجاد نقاط مانور در شهرستان و برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق در بهمئی هزینه شده که در این زمینه توانستیم برق شهرستان بهمئی را به پایداری نسبی برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان 11 هزار مشترک وجود دارد، گفت: همه روستاهای بالای پنج خانوار از نعمت برق برخوردار هستند که در این میان تنها روستای ماخره از توابع بخش ممبی که قسمتی از شبکه آن نیز احداث شده اما به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی و در صورت تخصیص اعتبار به سال آینده موکول شده است.

رئیس اداره برق بهمئی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات شرکت توزیع برق اشاره کرد و افزود: یکی از این مشکلات شرکت توزیع که به تبع آن در بهمئی ما نیز با آن مواجه هستیم شکستن یراق‌آلات شبکه توسط افراد ناشناس است که این خود مشکلات زیادی را برای اداره برق بهمئی به وجود می‌آورد لذا در همین خصوص از مردم می‌خواهیم که جهت شناسایی این افراد با اداره برق همکاری کنند تا این افراد به مراکز قضایی معرفی و اقدامات قانونی لازم در مورد آنها صورت گیرد.

وی به یکی دیگر از مشکلات اداره برق بهمئی برای توسعه شبکه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه حریم شبکه فشار متوسط پنج متر است و حریم فشار ضعیف نیز 1.5 متر است لذا به دلیل کم عرض بودن پیاده روها و همچنین طولانی بودن کوچه‌ها جهت احداث شبکه با مشکل مواجه هستیم که می‌طلبد شهرداری همکاری لازم را در این خصوص با اداره برق انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه خاموشی برق یک امر اجتناب‌ناپذیر است گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه بهمئی، پراکندگی منطقه، وجود عوامل جوی، برق‌های غیر مجاز و برخورد وسایل نقلیه با تیرهای برق خاموشی‌های ناخواسته شکل می‌گیرد که در این خصوص از مردم فهیم بهمئی می‌خواهیم خویشتن‌داری کنند و همکاری لازم را  با پرسنل این اداره که به صورت 24 ساعت در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به مردم هستند، انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*