اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180423
تاریخ انتشار: 1396/07/24 15:38
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هر دو تیم نفت طلائیه و استقلال خوزستان به دلیل بحران مالکیت شرایط یکسانی دارند و تیمی که از نظر روحی و روانی شرایط بهتری داشته باشد، پیروز میدان خواهد بود.
عصر جهان_عبداله ویسی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت طلاییه تهران افزود: در خوزستان همه از مسایل و مشکلات باشگاه استقلال خوزستان آگاه هستند و رضایت نداشتن آنها به دلیل نتایج کسب شده نیست، زیرا از عملکرد تیم در مسابقات رضایت دارند و تنها نگران حمایت نکردن مسئولان از این تیم هستند.
وی با اشاره به اینکه به دنبال کسب جایگاه همانند لیگ پانزدهم هستیم، گفت: در لیگ برتر با بازیکنان جوان از تیم های پایه مقابل رقبا حاضر می شویم و از آنجا که مسئولان باشگاه نتوانستند مطالبات برخی از بازیکنان را پرداخت کنند بسیاری از آنان از تیم جدا و به سایر تیم ها پیوستند.
وی ادامه داد: بازیکنان این تیم تاکنون 20 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند در حالی که کادر فنی همچنان پولی نگرفته است و بلاتکلیفی مالکیت باشگاه نیز در روح و روان بازیکنان تاثیر گذاشته و به جای آنکه تمرکز خود را روی مسایل فنی بگذارم باید به دنبال مسایل کلان باشگاه باشم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: خوزستان، استانی بازیکن پرور است و من 50 بازیکن گمنام به لیگ برتر تحویل دادم، اما مشکل روحی و روانی بازیکنان سبب شده نتیجه لازم را در لیگ نگیریم و امیدواریم با حمایت مسئولان این مشکل برطرف شود.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص استعمال دخانیات توسط برخی بازیکنان فوتبال باشگاهی ایران، گفت: متاسفانه برخی بازیکنان که الگوی جوانان هستند در قهوه خانه و یا کلوپ شبانه حاضر می شوند؛ البته من با آرایش مو و یا خالکوبی روی بدن مشکلی ندارم، اما به طور قطع مصرف قلیان و سیگار و شبگردی تاثیر منفی در جوانانی که از بازیکنان فوتبال الگو می گیرند، خواهد گذاشت.
دیدار تیم های نفت طلاییه و استقلال خوزستان سه شنبه 25 مهر جاری از هفته دهم لیگ برتر باشگاه های کشور ساعت 15:45 در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*