اخبار عمومی
اعلام وصول 2
181109
تاریخ انتشار: 1396/09/25 23:45
رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: کمبود اعتبار دلیل اصلی راکد ماندن پروژه‌های بهداشت و درمان کهگیلویه است.

عصر جهان-دکتر اورنگ ایلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد، مبنی بر صحبت‌های فرماندار کهگیلویه که پروژه‌های حوزه بهداشت این شهرستان از زمان مدیریت دکتر ایلامی تعطیل شده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر 280 پروژه عمرانی در سطح استان فعال هستند و احتمالاً فرماندار کهگیلویه این صحبت را به اشتباه عنوان نمودند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طبق تفاهم نامه با بنیاد برکت باید 10 پروژه عمرانی را بسازیم اما علی‌رغم اینکه تاکنون هیچ‌گونه اعتباری دریافت نکرده‌ایم، دو تا از این پروژه‌ها را به اتمام رساندیم.

وی با بیان اینکه هیچ پروژه‌ای در استان تعطیل نیست، گفت: گاهی وقت به دلایل حقوقی اداره‌ای پروژه‌ای را تعطیل می‌کند، اما دانشگاه علوم پزشکی علی‌رغم همه محدودیت‌ها هیچ پروژه تعطیلی نداشته است.

ایلامی خاطرنشان کرد: تنها یک پروژه در سطح حوزه درمان تعطیل است که این پروژه هم شاکی خصوصی دارد و با مسئله حقوقی رو به رو است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در جواب این سوال که در حقیقت پروژه‌های کلینیک، اورژانس و بلوک زایمانی بیمارستان دهدشت تعطیل هستند و شما می‌گویید هیچ پروژه غیرفعالی در سطح استان و شهرستان‌ها وجود ندارد، گفت: منظور از فعال بودن این است که تا آن مقداری که پروژه اعتبار داشته پیش رفته و بعد از اتمام اعتبار پروژه راکد مانده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ادامه فعالیت پروژه‌ها نیاز به پیگیری اعتبار هست/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*