اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1833
تاریخ انتشار: 1393/05/26 16:31
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان
کشف 126 پرونده قاچاق کالا و ارز در گچساران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان  ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز از طرف یگان‌های کاشف و مراجع انتظامی ضابط، پلیس آگاهی و دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز گچساران از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد 126 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در این شهرستان کشف شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی متهمین پرونده‌های مذکور را جهت رسیدگی به تخلفات به تعزیرات حکومتی گچساران (شعبه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز معرفی کردند.

رئیس تعزیرات حکومتی گچساران تصریح کرد: کشفیات قاچاقی کالا و ارز از ابتدای سال‌جاری تاکنون شامل پوشاک، مواد خوراکی، مودم کامپیوتر، لوازم خانگی، سوخت و لامپ‌های کم مصرف خارجی بوده است.

عباسی خاطرنشان کرد: شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی در راستای دادرسی سریع از پرونده‌های مذکور تعداد 101 فقره از پرونده‌های فوق‌الذکر را مختومه و  کالای قاچاق را به نفع دولت ضبط و مصادره کرد.

این مسئول ادامه داد: علاوه‎بر ضبط کالاهای قاچاقی به نفع دولت،  جمعا به میزان 4 میلیارد و 769 میلیون و 942 هزار و 751 ریال حقوق و عوارض گمرکی به نفع دولت پرداخت شد.

رئیس تعزیرات حکومتی گچساران با بیان اینکه این اداره در رسیدگی به پرونده‌ها به صورت آنلاین و به‌روز عمل می‌کند، یادآور شد: اداره تعزیرات حکومتی گچساران تمام سعی خود را بر انجام و رسیدگی هرچه سریع‌تر پرونده‌های تخلفات در راستای رسیدگی هر چه سریع‌تر به شکایات مردمی واقف نموده است.

عباسی با اشاره به نقش خبرنگاران در همکاری با تعزیرات حکومتی، تاکید کرد: مطبوعات و رسانه‌ها باید با توجه به اقتصاد و بازار که مهم‌ترین مقوله دولت در وضعیت کنونی است، فعالیت بیشتری داشته باشند.

منبع: فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*