اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1844
تاریخ انتشار: 1393/05/28 01:35
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان
مجید باقری نیا :بازی فردا با صبا از دو تا بازی گذشته مشکل تر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان به نقل از سایت باشگاه نفت مسجدسلیمان ، مجید باقری نیا در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل صبا عنوان کرد:من فکر می کنم که بازی فردای ما از دو تا بازی که انجام دادیم مشکل تر است. از آنالیز بازی ها این را دریافتم. صبا یک تیم خوب و دونده است و این سبب شد که فکر کنم بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

وی ادامه داد:امیدوارم مثل بازی های گذشته بچه های ما خوب بازی کنند و نتیجه مطلوب بگیرند.خوشبختانه هم بازیکنانمان را در اختیار داریم و هیچ بازیکن محروم و مصدومی نداریم

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ادامه داد: ما امسال یک تیم جوان را بستیم که در واقع 75 درصد بچه های خود خوزستان هستندو هدف اولمان این است که خودمان را در لیگ برتر تثبیت کنیم و بعد از آن به رتبه های تک رقمی تبدیل شویم.

وی درباره اینکه تیمش در گلزنی موفق نبوده است بیان کرد: الان ابتدای مسابقات است و فقط تیم ما نیست که گل نزده است. شما اگر کمی هم دقت کرده باشید می بینید که تیم های ملوان پیکان هم گل نزده اند تیم ها کم کم جا می افتند و بهتر می شوند امیدوارم بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود:من بازیکن آماده را در ترکیب می گذارم ولی اگر آماده نباشد از او استفاده نمی کنیم. ما باید به زمینه های خوزستان توجه  کنیم. ما بیشتر از هر تیم دیگری در رده پایه داریم 6 یا 7 تیم در تیم امید، 5 یا 6 تیم جوانان و غیره .اگر کمی اعتماد کنیم به بچه هایمان کار سختی نیست و شاید خیلی از استان های دیگر نتوانند این کار را انجام دهند به خصوص اگر  دیدگاه حرفه ای باشد هدف اولشان این است که نتایج قابل قبولی در لیگ بگیرند بعد به مرور زمان می روند به سراغ کارهای بعدی.

باقری نیا تاکید کرد:من نمی دانم الان وضعیت فوتبال در قم در چه سطحی است در رده های پایه چطور استفاده می کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*