اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18658
تاریخ انتشار: 1394/10/17 20:48
مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان:
ابراهیم پیرامون بر انجام تحقیقات علمی تأکید کرد و خواستار افزایش فعالیت های پژوهشی در این شرکت شد .

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، ابراهیم پیرامون که در آیین تجلیل از فعالان حوزه پژوهش و فن آوری و در جمع مدیران، روسا و کارشناسان فنی این شرکت سخن می گفت افزود:  در چارت سازمانی اصلاح شده شرکت توجه ویژه ای به پژوهش و فعالیت های علمی شده و بخشی بعنوان پژوهش ایجاد شده است.

این آیین با هدف تجلیل از پژوهشگران و گسترش و تعمیم مطالعه و تحقیق به سایر پرسنل، صبح امروز در سالن کنفرانس ستاد مدیریت شرکت برگزار شد.

ابراهیم پیرامون در ادامه سخنان خویش از زحمات پژوهش گران این شرکت تجلیل کرد و گفت: لازمه رشد، تحقیقات علمی و پژوهش است و اگر موفقیت های پژوهشی دانشمندان ما نبود فشار تحریم ما را در هم می شکست اما چون طی سالهای گذشته در عرصه علم و دانش جهش سریع علمی داشته ایم و دستاوردهای خوبی حاصل شد با اتکاء به توانمندی و تخصص داخلی توانستیم این فشارها را خنثی نماییم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان با تأکید و تشویق سایر پرسنل به حضور در عرصه امور پژوهشی تصریح کرد: در صنعت نفت عرصه وسیعی برای تحقیق فراهم است و باید با انجام پژوهش های مناسب آهنگ شتاب اتکاء به توانمندی داخلی و رشد و خودکفایی در صنعت نفت شدت بیشتری یابد.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: مقالات علمی و نتایج پژوهش های صورت گرفته طی سمینارها و کنفرانس های داخلی برای کارشناسان بخش های مربوطه شرکت ارایه تا پرسنل بخش های مربوطه نیز در جریان یافته های علمی پژوهشگران قرار گرفته و بدین طریق سازمان تعالی یابد.

در پایان این آیین از 13 پژوهشگر این شرکت که طی سال جاری مقالات علمی شان در کنفرانس های ملی و بین المللی و نشریات علمی معتبر پذیرفته و ارایه شد با اهدای لوح ، تقدیر و تشکر بعمل آمد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*