اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18718
تاریخ انتشار: 1394/10/28 14:48
طي حكمي از سوي مديركل آموزش و پرورش معاون توسعه و پشتيباني اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، طي حكمي از سوي زارع پور مديركل آموزش و پرورش استان كهگيلويه و بويراحمد، آقاي غلامعلی مويدی به عنوان معاونت توسعه و پشتيباني اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئي منصوب شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهمئي  در مراسم توديع و معارفه معاونت توسعه و پشتيباني اداره آموزش و پرورش، از تلاش های حاج مهرعلي جوخ پور معاونت پیشین تقدير كرد و با بيان اينكه، معاونت  پیشین  آموزش و پرورش بهمئي  تمام تلاش خود را برای خدمت رساني  هرچه بهتر به جامعه بزرگ فرهنگیان انجام داد گفت: از ایشان به پاس تمامی همراهی ها،تلاش ها و زحماتشان تقدیر و تشکر مي شود.

 در ادامه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را افتخاری بزرگ برای همه ذکر کرد و با اشاره به اينكه، پایبندی به قوانین و مقررات، نظم، بردباری، صبوری، متانت و بزرگواری از صفات بارز معاونت سابق پشتیبانی اين شهرستان بود افزود:  در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران كه بر پایه اسلام بنا نهاده شده است مسوولیت‌ ها تكلیفی است كه به ما سپرده می‌شود و در واقع میدان امتحانی سخت و موجب افتخاری بزرگ است.

مهر علي جوخ پور معاونت پيشين،  از همکاری و همراهی مدیریت، معاونین، مجموعه اداری و تمامی فرهنگیان شهرستان با خود در طول دوران مسئولیت قدردانی نمود و از همگان طلب حلالیت نمود.

 غلامعلی مويدی معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی با اشاره به اینکه نگاه به تصدی مسئولیت ها در فرهنگ اسلامی و انقلابی به عنوان وسیله ای برای تامین رضای الهی و خدمت به خلق خداوند است، گفت: این نگاه باعث می شود تحت هیچ شرایطی خستگی دردل خدمتگذاران راه نیابد.

مسلم مختاري


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


ناشناس
|
Iran
|
1394/10/29 13:14
  +0

  -2
پاسخ
حاج موبدی مردی با لیاقت و بزرگوار که لیا قت این پست را داشت.آرزوی موفقیت برایش داریم.
ناشناس
|
Iran
|
1394/10/29 13:15
  +0

  -2
پاسخ
حاج موبدی مردی با لیاقت و بزرگوار که لیا قت این پست را داشت.آرزوی موفقیت برایش داریم.
رهنما
|
Iran
|
1394/10/30 12:14
  +1

  -0
پاسخ
انجوری که مدیر آموزش پرورش از معاونت مالی اسبق وعملکردش راضی است تعویض آن جای بسی سئوال دارد . البته اجبار بود شاید هم بخاطر همطیفی نخواست اما

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*