اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18763
تاریخ انتشار: 1394/11/01 17:05
حجت الاسلام محمد یوسف افروغی:
آموزش و پرورش محل تعلیم و تربیت است جایی نیست که سیاست بازی در آن شود و اگر این اتفاق بیفتد بزرگترین خیانت به ملت است .

به گزارش فرهاد معصومی خبرنگار عصر جهان از شهرستان بهمئی، همایش شوراهای آموزش و پرورش با حضور آقای زهرایی معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولین شهرستانی و استانی به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور فرهنگیان و معلمان در شهرستان بهمئی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین افروغی در این همایش گفت : در مدارس ما از روانشناسی غربی استفاده می شود که این کار با احکام دین متعارض هست و باید روانشناسی دینی را در مدارس به دانش آموزان آموزش دهیم .

 ایشان افزود: باید در مدارس ما اعتماد سازی شود و مسجد درمانی را ترویج دهیم با این کار اعتماد درمانی هم بوجود می آید.

در مدارس از محتویات دینی باید استفده کنیم این کار کمک بزرگی است به دانش آموزان و با این کار خیلی از مشکلات دانش آموزان در مداراس حل می شود.

 امام جمعه شهر لیکک افزود: در مدارس ما مدیران ، مربیان و مشاوران دلسوزی هست که حقیقتا دارند زحمت می کشند و کسانی هستند که با این مثلث میتوانند محتویات دینی و سواد زندگی را به دانش آموزان بیاموزند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد یوسف افروغی در ادامه گفت: با نزدیک شدن انتخابات ما باید مراقب باشیم و آموزش و پرورش نباید عزل و نصب ها را با گرایشات سیاسی گره بزند، مدیرانی که مدیریت خوب و قابل قبولی دارند چه چپ باشند و چه راست بگذارید به کار خود ادامه دهند، سیاست کاری در استان ما ویران کننده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیان داشت: آموزش و پرورش محل تعلیم و تربیت است جایی نیست که سیاست بازی در آن شود و اگر این اتفاق بیفتد بزرگترین خیانت به ملت است .

 امام جمعه شهر لیکک گفت : بعضی از تعصب ها، تعصب غلط است و گاهی هست که ما اشتباهی بت پرست می شویم، رئیس جمهور پرست می شویم، شخص خاصی را می پرستیم این غلط و اشتباه است اما بعضی تعصبات خوبند مثل تعصب به دین خدا، و سیاسی بودن معنیش اینست ما باید گوش به فرمان رهبری، مراجع تقلید، و گوش به زنگ این شخصیت ها باشیم ما نباید خودمان را گم کنیم ما باید بعنوان یک فرهنگی الگو باشیم و به فرمایشات رهبری گوش دهیم .


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


ازفرهنگیان بهمئی
|
Iran
|
1394/11/07 20:07
  +0

  -0
پاسخ
حاج آقای محترم،خودت همه چیز را میدانی که این فرمایشات را کردی ،اما تا کی ما فقط درمحافل ومجالس اینها را بگوییم وعملاوارد گود نشویم،باور کنید همانهایی که در آن جلسه نشسته بودند فقط به خاطر پست ومقامشان حفظ ظاهر می کنند ونماز می خوانند وشاید سرکی به نماز جمعه بزنند ویا اگر مراسمی باشد به مساجد بالاجبار بیایندواگر پست از آنها گرفته شود سربه مهر خدا نمی زنند

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*