اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18807
تاریخ انتشار: 1394/11/03 21:51
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر خبر داد:
سرهنگ زبیدی از شهروندان خواست همواره مواظب کیف پول ، تلفن همرا و منازل و خودروهای خود بوده و هرگونه موارد مشکوک را به حافظان نظم و امنیت جامعه گزارش نمایند.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از کشف 20 فقره سرقت به دنبال دستگیری 8 سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جلیل زبیدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد، مأموران پلیس آگاهی پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و فعال کردن گشت های محسوس و نامحسوس ، در طرح اجرای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، موفق به شناساسی 8 سارق حرفه ای و کشف و ضبط اموال مسروقه شدند. وی افزود: پس از هماهنگی با مقامات قضایی ، این 8 سارق حرفه ای در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شده و سپس در بازجویی های فنی و تخصص به 20 فقره انواع سرقت از قبیل کیف قاپی – سیم برق و تلفن همراه لوازم خودرویی و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بندرماهشهر خاطرنشان کرد، پس از بررسی لازم و تشکیل پرونده، سارقان به مراجع قضایی معرفی شدند. سرهنگ زبیدی از شهروندان خواست همواره مواظب کیف پول ، تلفن همرا و منازل و خودروهای خود بوده و هرگونه موارد مشکوک را به حافظان نظم و امنیت جامعه گزارش نمایند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*