اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18852
تاریخ انتشار: 1394/11/06 23:59
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای فرهنگ عمومی کمیته تخصصی به عنوان بازوی مشورتی متشکل از کارشناسان نخبه دانشگاهی را تشکیل داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دکتر رضا دهبانی پور امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان، گفت: پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی به عنوان بزرگ ترین رویداد فرهنگی در یاسوج برپا می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ١٢ بهمن با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می شود، افزود: با رایزنی های انجام شده، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور و مشاور فرهنگی معاون وزیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نمایشگاه کتاب استان حضور خواهند یافت.

دهبانی پور در ادامه، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی کمیته تخصصی به عنوان بازوی مشورتی متشکل از کارشناسان نخبه دانشگاهی را تشکیل داد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعضای این کمیته نظرات کارشناسی شده را به شورای فرهنگ عمومی استان ارائه می دهند، افزود: تاکنون شورای فرهنگ عمومی شهرستان های کهگیلویه و بهمئی نشست هایی را با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کرده اند.

دهبانی پور دعوت از معتمدین و ریش سفیدان این شهرستا ها را از جمله دستور کار شورای فرهنگ عمومی این دو شهرستان خواند و اظهار داشت: در این نشست ها معضلات و آسیب های هر منطقه با حضور معتمدین و آیت الله ملک حسینی مطرح و در این زمینه چاره اندیشی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گریزی به شبکه های اجتماعی زد و یادآور شد: اگرچه برخی از معضلات شبکه های اجتماعی جهانی و حتی کشوری است ولی مردم و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین استفاده را از این شبکه ها می کنند.

شایان ذکر است، پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد از ١٢ لغایت ١٨ بهمن ماه جاری همه روزه صبح ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت ١٥تا١٩ در محل مصلی امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) پذیرای علاقه مندان است



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*