اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18854
تاریخ انتشار: 1394/11/07 00:07
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، از تلاش برای برگزاری روز فرهنگ و هنر هریک از شهرستان های استان در حاشیه نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دکتر رضا دهبانی پور در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: نمایشگاه کتاب به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای فرهنگی و ارزشمند در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی اجرای این کار بزرگ را نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه های و نهادهای فرهنگی دانست و افزود: هر چند در شرایط مالی خوبی نیستیم ولی با برگزاری نشست هایی در استانداری استان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم به برگزاری نمایشگاه کتاب گرفته شد.
دهبانی پور با اشاره به اینکه امروز غرفه بندی این نمایشگاه آغاز می شود، اظهار داشت: از دفتر امام جمعه یاسوج، فرهنگی اجتماعی سپاه فتح استان، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، صدا و سیما، اداره کل زندان ها، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و... به جهت همکاری در برگزاری این نمایشگاه تشکر کرد.
این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این نمایشگاه ١٢ بهمن با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلی امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) افتتاح و تا ١٨ بهمن ادامه دارد.
وی از تلاش برای برگزاری روز فرهنگ و هنر هر یک از شهرستان های استان در حاشیه نمایشگاه کتاب خبر داد و یادآور شد: در این راستا با کمبود اعتبارات مالی مواجه هستیم ولی تلاش می کنیم که مردم با آداب، رسوم و سبک زندگی و مفاخر هر شهرستان آشنا شوند.
دهبانی پور همکاری همه سازمان ها و نهادها در برگزاری مطلوب نمایشگاه بزرگ کتاب استانی را خواستار شد و عنوان کرد: این رویداد فرهنگی فقط متعلق به فرهنگ و ارشاد اسلامی نبوده بلکه متعلق به اهل مطالعه و فرهنگ و همه آحاد جامعه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام بیش از ٢٠٠ ناشر در این نمایشگاه سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: ١١٠ غرفه برای نمایشگاه طراحی شده و از ناشران مطرح کشوری که آثار آنها برای اصحاب فرهنگ و هنر استان شناخته شده دعوت شده است.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب این استان با تعدادی از استان ها همزمان شده و شاید برخی از ناشران برای حضور در نمایشگاه استان های بزرگتر اعلام حضور کنند.
شایان ذکر است، پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد از ١٢ لغایت ١٨ بهمن همه روزه صبح ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت ١٥ تا ١٩ در محل مصلی امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) پذیرای علاقه مندان است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*