اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18867
تاریخ انتشار: 1394/11/07 19:57
معاون فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر:
دکتر عبادی: ممنوعیت هر گونه حفاری از تاریخ 12بهمن لغایت 15 اسفند را در شهرستان بندر ماهشهر خواهیم داشت.

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری،جلسه کمیسیون حفاری شهرستان با حضور مسئولین و کارشناسان مربوطه به ریاست دکتر عبادی معاونت فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید.

 دکتر عبادی در این جلسه در خصوص صدور مجوز های حفاری در شهرستان بیان داشت: ممنوعیت هر گونه حفاری از تاریخ 12بهمن  لغایت 15 اسفند رادر شهرستان خواهیم داشت و در این زمان اعلام شده به هیچ عنوان هیچ گونه مجوز حفاری داده نخواهد شد.

 وی با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین  دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به منظور استقبال از برگزاری انتخابات 7 اسفند در شهرستان انتظار می‌رود فضای سازی  مناسب  را برای این روز حماسی  فراهم ساخته  و داشته باشیم.

دکتر عبادی در ادامه با تأکید بر آماده‌سازی فضای شهرستان برای برگزاری یک انتخابات با شکوه، بیان داشت: امیدواریم با هم‌افزایی و همراهی مجموعه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه یک انتخابات پرشور و پرشکوه را در شهرستان داشته باشیم.

سالم عبادی در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه ها در شهرستان مد نظر داشته باشند که هرگونه حفاری در سطح شهرستان  با صدور مجوز از دستگاه های مربوطه صورت می پذیرد  و با هرگونه حفاری غیر مجاز برخورد قانونی خواهد شد.

وی در پایان بر ترمیم تمامی نوار های حفاری شده در اسرع زمان ممکن در سطح شهرستان تاکید داشته و افزود:  تمامی نوار های حفاری شده از سوی  دستگاه ها در معابر شهرستان باید در اسرع وقت ترمیم و آسفالت شوند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*