اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1889
تاریخ انتشار: 1393/06/01 11:51
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داوران کهگیلویه و بویراحمدی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.


سیدپرویز موسوی  با بیان اینکه رویداد خوب هفته گذشته ما در فوتبال استان برگزاری فستیوال مدارس فوتبال بود از این کار به عنوان اقدامی در جهت توسعه زیربنایی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد.

وی گفت: فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با وضعیتی که دارد و هیچ اسپانسر و حامی مالی زیر بار این فوتبال نمی‌رود باید تنها کار ریشه‌ای انجام دهد تا بتوانیم در فوتبال کشور آینده خود را تضمین کنیم.

موسوی ابراز گلایه از مسئولان استانی که در این فستیوال زحمت حضور خود را ندادند این امر را به دلیل عدم آگاهی از اهمیت ورزش دانست و گفت: نمی‌توان زیاد از مسئولان خرده گرفت چرا که ممکن است از ورزش چندان اطلاعی نداشته باشند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر اهمیت رسیدگی به پایه‌های فوتبال دنبال کردن موضوعاتی چون رشد و شکوفایی داوری فوتبال را یکی دیگر از راه‌های توسعه و معرفی فوتبال استان به کشور دانست.

موسوی گفت: در همین چند هفته گذشته از لیگ برتر فوتبال داوران استان ما در بازی‌های مهمی حضور داشتند که در هفته پنجم هم این حضور را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: فردا یک‌شنبه روح‌الله شریفی داور هم استانی به عنوان داور چهارم در بازی سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان حضور خواهد داشت.

این مسئول افزود: در همین روز محمد راهی کمک‌ داور بازی تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

منبع: فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*