اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18918
تاریخ انتشار: 1394/11/11 20:16
در دیدار رئیس اداره گاز ناحیه هندیجان با امام جمعه عنوان شد؛
قنواتی با اشاره به اینکه ساختمان اداره گاز شهر زهره با اعتباری بالغ بر 12میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 1200متر و زیر بنای 400 متر تکمیل شده و در دهه مبارکه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، رئیس و کارکنان اداره گاز ناحیه هندیجان با حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای شمیل پور دیدار نمودند در این دیدار ابتدا مهندس قنواتی رئیس اداره گاز ناحیه هندیجان گزارشی از پروژه های انجام شده توسط شرکت گاز استان خوزستان و اداره گاز ناحیه هندیجان را به استحضار ایشان رساندند.

وی با اشاره به اینکه ساختمان اداره اداره گاز شهر زهره با اعتباری بالغ بر 12میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 1200متر و زیر بنای 400 متر تکمیل شده و در دهه مبارکه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

 مهندس قنواتی با اشاره به انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در اداره گاز ناحیه هندیجان افزودند که پخش اذان،مراسم نماز جماعت و مشارکت در کارهای خیرخواهانه در این اداره بطور مرتب انجام شده و همچنین کلاس های آموزشی جهت مشترکین جدید در شهر هندیجان و روستا های تابعه برگزار میگردد.

سپس امام جمعه محترم ضمن تبریک میلاد با سعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری به حاضران خدمت رسانی در بخش گاز در شهرستان را خوب توصیف نموده و اظهار داشتند که خدمت به مردم در مناطق محروم عبادت بوده و داری اجر اخروی است.

ایشان از مدیر عامل محترم شرکت گاز خوزستان و پرسنل اداره گاز ناحیه هندیجان تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری نمودند که گازرسانی به روستا ها ی شهرستان کما فی السابق ادامه یافته تا انشاءالله همه روستا ها از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

ایشان هم چنین از برگزاری مراسمات فرهنگی،اجتماعی و آموزشی در اداره گاز ناحیه هندیجان تشکر نموده و تاکید نمودند که تا کنون هیچ گونه مشکلی در خصوص گاز در شهرستان در چند سال اخیر نداشته ایم.

خبرنگار/ناصر حکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*