اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1892
تاریخ انتشار: 1393/06/01 12:15
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فردا با حضور هواداران خود نخستین پیروزی خود را جشن خواهیم گرفت و در راه موفقیت گام می‌نهیم.


پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان - عبدالمجید باقری‌نیا ، ضمن انتقاد از قرعه‌ای که به نام این تیم افتاده و چهار بازی ابتدایی لیگ را بدون حمایت هواداران خود پشت سر گذاشته است اظهار کرد: بخت بد و اعمال فشار برخی دوستان، باعث شد تا این قرعه بد به نام نفت مسجدسلیمان افتاده و تا حدودی تیم ما را دچار مشکل کند.

وی در خصوص دیدار فردای این تیم در برابر تیم گسترش فولاد تبریز افزود: برای دیدار فردا شرایط بسیار مطلوبی را در اختیار داریم و آماده انجام یک بازی خوب و تماشاگرپسند هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با وجود تازه وارد بودن تیم نفت مسجدسلیمان به هیچ عنوان چهره یک تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده را نداشتیم و در برابر تیم‌هایی چون پیکان و سایپا، کسب یک امتیاز کار ساده‌ای نبود.

باقری‌نیا ادامه داد: در هفته گذشته نیز در برابر صبای قم به هیچ عنوان شایسته شکست نبودیم و این دیدار سرشار بود از موقعیت‌هایی که بازیکنان در مقابل دروازه حریف ایجاد کردند.

وی تاکید کرد: در هر صورت تیم نفت مسجدسلیمان از مجموعه سال گذشته خود تنها شش بازیکن را در اختیار دارد و برای جا افتادن این تیم در لیگ برتر نیاز به زمان است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: ولی با بازی‌هایی که از بازیکنان خود شاهد بوده‌ام، امیدوارم فردا با حمایت هواداران خود به اولین پیروزی خود نیز دست یابیم.

باقری‌نیا عنوان کرد: پنج تیم دو امتیازی در لیگ برتر حضور دارند و رده‌های تیم‌های در جدول رده‌بندی مسابقات صرف نشان دهنده توانایی تیم‌ها نیست چرا که در اوایل هر لیگی این قبیل مشکلات برای تیم‌ها وجود دارد.

وی در سخنان خود نسبت به حمایت‌های مسئولان نفت از این تیم انتقاد کرد و یادآور شد: مدیران تیم نفت مسجدسلیمان تا امروز به دنبال تأمین منابع مالی این باشگاه هستند و تاکنون هیچ کمکی به این باشگاه نشده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: نه تنها بودجه‌ای برای این تیم مشخص نشده، بلکه امکاناتی هم برای این باشگاه در راستای برگزاری مسابقات در نظر گرفته نشده است.

باقری‌نیا در پایان تصریح کرد: با وجود این مشکلات، در آینده نزدیک به مشکل برخواهیم خورد.

 تیم نفت مسجدسلیمان فردا یکشنبه دوم شهریورماه در ورزشگاه بهنام محمدی این شهر میزبان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*