اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18978
تاریخ انتشار: 1394/11/15 23:48
امام جمعه بندرهندیجان:
کاندیدای حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان نقطه نظرات و برنامه های خود را در خصوص رفع مشکلات و معضلات ارائه دهند تا مردم آنان را بشناسند و با شناخت انتخاب نمایند.

به گزارش ناصر حکیمی پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،حجت السلام علی شمیل پور امام هندیجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در سال ۵۷نشان از اقتدار و عزت ملت ایران داشته و دیگر کشورهای جهان در مبارزه با استبداد و استعمار از انقلاب اسلامی الهام گرفتند.

وی افزود:امام در سال ۵۷ با ورود به ایران هیمنه این رژیم را درهم شکست. بنابراین دهه فجر که یادآور این پیروزی بزرگ است با شکوه تمام گرامی داشته شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی در ادامه داد: موقع انتخابات است و افراد ذی نفوذ باید در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات و یوم الله ۲۲بهمن فضاسازی نمایند.

امام جمعه هندیجان ضمن دعوت از ملت شریف ایران جهت حضور در پای صندوقهای رای افزود: امیدواریم و با انتخابی سالم در راستای مشکلات اقتصادی حل و برنامه های توسعه کشور و استان ها قدم های مثبتی برداشته شود.

امام جمعه درپایان خواستار برپائی همایشی در بین کاندیداهای مجلس در شهرستان شد و از کاندیداها خواست که در پایان بهمن همایشی برگزار کنند.و کاندیدای حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان نقطه نظرات و برنامه های خود را در خصوص رفع مشکلات و معضلات ارائه دهند تا مردم آنان را بشناسند و با شناخت انتخاب نمایند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*