اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19016
تاریخ انتشار: 1394/11/17 21:21
فرماندار رامهرمز گفت: توسط شورای نگهبان ۲۰ نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر تائید صلاحیت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،مصطفی سمالی اظهار کرد: از زمان شروع ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تا پایان مهلت قانونی تعداد ۳۱ نفر ثبت نام کردند که قبل از شروع بررسی صلاحیت ها در هیات اجرای شهرستان ۲ نفر انصراف دادند.
وی ادامه داد: توسط هیات اجرایی رامهرمز تعداد۲۲ نفر تایید صلاحیت شدند که در هیات نظارت استان تعداد ۱۱ نفر مورد تائید قرار گرفتند.
فرماندار رامهرمز تصریح کرد: پس از اعتراض در مهلت قانونی توسط رد صلاحیت شدگان و پس از طی مدت بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، تعداد ۲۰ نفر از این شهرستان مورد تایید نهایی قرار گرفتند.
وی افزود: با توجه به تعداد زیاد کاندیداها نسبت به سال های قبل، تایید شدگان باید سعی کنند نظم و آرامش را مد نظر قرار دهند.
سمالی همچنین گفت: افرادی که تایید صلاحیت شده اند از نخبه گان جامعه هستند و ضروریست که پیشگام در حفظ و رعایت قانون باشند و مقررات انتخابات را رعایت کرده و حرمت ها را حفظ کنند.
وی تاکید کرد: کاندیداها از مطرح کردن موضوعاتی که جامعه و افکار عمومی را ملتهب و متشنج می کنند جدا خودداری کنند و همه دستگاه های دولتی هم وظایف خود را طبق قانون انجام خواهند داد.
فرماندار رامهرمز ضمن درخواست از مردم و کاندیداها گفت: از مردم و کاندیداها و همه مدیران اجرایی انتخابات شهرستان می خواهم که برای هر چه بهتر باشکوه برگزار شدن انتخابات همه سعی و تلاش خود را به عمل آورند تا حضور حداکثری را به نمایش بگذاریم.
سمالی در پایان اسامی تائید شده های حوزه های انتخابیه رامهرمز و رامشیر را به این شرح اعلام کرد:
۱– شمس الله بهمئی

۲- سید ناصر موسوی

۳- اقبال محمدیان

۴- هوشنگ کمایی

۵- ابراهیم متینیان

۶- عبدالحسین عفت نژاد محبی

۷- ندا رزیجی ۸ – احمد حمید

۹- محمد رضا بهمنی

۱۰- سید محسن ضیایی

۱۱- اصغر علیپور

۱۲- عبدالرحیم امیریان

۱۳- پوران جعفری نژاد

۱۴- حمداله بیگدلی فر

۱۵- سید عیسی میرسالاری

۱۶- ایرج ممبینی

۱۷- یعقوب احمدی

۱۸- بیژن طلاوری

۱۹- ناجی حمید

۲۰- عماد شریفی .

منبع/رام پرس

برچسب ها:
رامهرمز ؛ رامشیر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*