اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19056
تاریخ انتشار: 1394/11/19 21:19
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر خبر داد:
سرهنگ زبیدی افزود: در رابطه با بحث تیراندازی های در شهرستان، از ابتدای سال تا کنون 114 نفر با حکم قضایی دستگیر و شناسایی شده و تحویل مقامات قضایی شهرستان شده اند.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، بمناسبت دهه مبارک فجر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر ، نشت خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات محلی شهرستانم برگزار نمود.
در این نشست خبری، فرماندهی نیروی انتظامی بندرماهشهر، ابتدا دهه مبارک فجر را تبریک گفته و از خبرنگاران و اصحاب رسانه، به لحاظ انعکاس خبری مطلوب و واقعیت های شهرستان و آگاهی دادن به شهروندان در همه ابعاد گوناگون تقدیر و تشکر نمود.
سرهنگ زبیدی بیان داشت: یکی ابعاد مهم و قابل اهمیت این نشست خبری، در رابطه با تیراندازی های برخی از عاملان مخل نظم و امنیت و ایجاد کنندگان رعب و وحشت در شهرستان می باشد که الحمداله با هماهنگی دادستان محترم و شورای تأمین شهرستان و نیروی انتظامی در روزهای اخیر 34 نفر از این عوامل ناامنی و تیراندازی دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی جهت صدور حکم شده اند.
وی افزود: در رابطه با بحث تیراندازی های در شهرستان، از ابتدای سال تا کنون 114 نفر با حکم قضایی دستگیر و شناسایی شده و تحویل مقامات قضایی شهرستان شده اند.
فرمانده نیروی انتظامی بندرماهشهر خاظر نشان کرد، ریشه همه تیراندازی ها ، که باعث رعب و وحشت و ایجاد ناامنی که در نهایت سلامت شهروندان را نیز به خطر می اندازد ، متاسفانه ریشه در فرهنگ غلط و سنت ها و آداب و رسوم نادرست دارد. ایشان افزودند، در این راستا جلسات و هماهنگی های متعددی با سران عشایر و بزرگان طوایف و ریش سفیدان شهرستان برگزار نموده ایم. وی از خبرنگار و رسانه های محلی تقاضا نمود، که در این راستا اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نمایند تا شاهد اینگونه نابهنجاری های اجتماعی در جامعه نباشیم.
زبیدی همچنین اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان، در رابطه با پلیس فتا و سرقت های رایانه ای و نیز کشف سی دهای غیرمجاز و ماهواره ها کشفیات خوبی داشته در ضمن با توجه به پایان سال و چهارشنبه سوری در پیش روی ، و برگزاری جشن بزرگ فجر انقلاب اسلامی همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر در ادامه، اظهارات خود به برخی از عملکرد این نیرو اشاره کرد و بیان داشت:
1-    هشدارهای پلیسی به شهروندان 37 مورد.
2-    کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون 78 درصد افزایش داشته است.
3-    در بخش تصادفات 2 درصد نسبت به سال گذشته کاهش نسبت به سال گذشته
4-    در بخش تصادفات منجر به فوت 4 درصد کاهش نسبت به سال گذشته
5-    در بخش کشفیات سرقت 5 درصد افزایش
6-    پاکسازی مناطق آلوده طی 11 مرحله بمدت 13 روز انجام شده است.
7-    توقیف موتورسیکلت طی 7 مرحله بمدت 37 روز انجام شده است.
8-    کشف سیم برق 12 روز انجام شده است.
9-    کشفیات وسایل خودرویی و کیف قاپی هم در روزهای مختلف انجام شده است.
10-  کشفیات 10 درصدی پلیس فتا در رابطه با سرقت رایانه ای .
زبیدی همچنین در پایان اظهارات خود خاطرنشان کرد، ماموران نیروی انتظامی به ویژه معاونت اجتماعی این نیرو، با حضور مستمر در مدارس و مساجد و دیگر اماکن عمومی ، با توجه به اینکه رویکرد ناجا تکریم ارباب رجوع است ، فرهنگ سازی و در همه امور مختلف و اطلاع رسانی در بخش های گوناگون را در دستور کاری خود قرار داده است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*