اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19090
تاریخ انتشار: 1394/11/21 18:24
بیانیه کارکنان و بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یوم ا... 22 بهمن

 

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، کارکنان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان با انتشار بیانیه ای ضمن گرامیداشت سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی، مراتب شور و اشتیاق خودشان را برای حضور در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن اعلام نمودند.

در این بیانیه که توسط روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منتشر گردیده آمده است:  ماه بهمن یادآور روزهای پرشکوهی است که اراده خداوند متعال بر اراده ظالمان و مستکبران غلبه کرد و امت مجاهد ایران به رهبری امام خمینی(ره) بر استبداد پهلوی و قدرت‌های شیطانی پیروز شد و دوران حیات مجدد اسلام ناب محمدی(ص) آغاز گردید.

22 بهمن یوم الله بزرگ تاریخ کهن ایران و روز بازیابی هویت اسلامی ایرانی است که به سرمشق برجسته‌ای برای ملت‌های زیر ستم و به ویژه مسلمانان جهان تبدیل شد و جریان بیداری اسلامی را نوید داد.22 بهمن روز تحقق معجزه الهی و آغاز تمدن نوین اسلامی و شکل‌گیری جامعه‌ای آزاد، مستقل، پویا و پیشرفته، در سایه ایمان به باورها و ارزش‌های الهی و پایبندی به احکام نورانی اسلام در ایران اسلامی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در سایه الطاف الهی و با رهبری ‌ هوشمندانه و قاطع مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای ( مدظله العالی ) و حضور آگاهانه و شجاعانه مردم وفادار و انقلابی، انقلاب اسلامی به گفتمان پویا و پرنفوذ در عرصه جهانی تبدیل شده است و جبهه استکبار و صهیونیسم پیش از هر زمان دیگری در برابر منطق مستحکم و استقامت و بصیرت ملت ایران مستأصل و سرخورده است و در برابر آن، ملت ایران از هر زمان دیگری با نشاط و منسجم و امیدوار به آینده‌ای درخشان تر، مسیر ارزشهای انقلاب را می ‌پیماید.

این بیانیه در خاتمه می افزاید: حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، پشتوانه مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ها و خط و نشان‌های جدید استکبار و صهیونیستی است و کانون تربیت اسلامی . ما کارکنان بسیجی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ضمن تبریک این ایام به فجر آفرینان، خصوصاً ایثارگران و خانواده شهیدان، همدوش با همه توده‌های مومن و انقلابی ملت در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد و با حضور پرشورمان بیعتی دوباره با آرمان های امام راحلمان (ره) و جانشین خلف و فرزانه اش ، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) خواهیم داشت و با حضورمان به دشمنان و بدخواهان این انقلاب ثابت می کنیم که تا آخرین قطره خونمان برای حفظ این نظام مقدس ایستاده ایم و از هیچ خطری هراسی نداریم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*