اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19131
تاریخ انتشار: 1394/11/23 19:19
فراموش نکنیم اعتراض سایر نمایندگانی را که دفترشان همجوار دفتر موحد بودند و دفتر موحد را ترمینال می‌نامیدند.

پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان/سید محمد هاشمی
موحد نه چهره ماندگار استان کهگیلویه وبویر احمد است بلکه چهره ماندگار کشور است.
موحد که سالیان سال زندگی سیاسی و شخصی خود را وقف مردم محروم کهگیلویه کرد سزاور این همه بی‌محبتی نیست.
این روز‌ها بحث حضور دکتر تقوی و موحد در انتخابات کهگیلویه است و عده‌ای فرصت طلب در حال راه اندازی پدیده تفرقه و نفاق در بین مردم دوست داشتنی و مهربان شهرمان هستند.
ه‌مان هائیکه چندین سال است از هر ترفند و نیرنگ استفاده کردند تا شاید بتوانند رای مردم را در کیسه خود ریخته و با حضور در مجلس بتوانند با استفاده از کرسی مقدس مجلس عقده‌های چندین ساله را از درون بیمار خود بزدایند.


حضور مستمر موحد و بزرگواری از اردوگاه اصول گرائی در مجلس و ناکام ماندن اردوگاه اصلاحات در چندین سال گذشته خود مهر تائیدی می‌باشد بر نوشته‌ی این حقیر.
اصلیت کهگیلویه‌ای هستم و به این اصالت افتخار می‌کنم. از بدو تولد تاکنون در کهگیلویه نبودم ولی مشکلات کهگیلویه را می‌دانم و بعضا بر حسب تکلیف در رفع مشکلات شهر محروم دهدشت گام هی کوچک ولی مفید برداشته‌ام.
بر خود واجب دانستم دل نوشته‌ای ساده در خصوص موحد تهیه و جهت درج در سایت‌های استان ارسال نمایم.
این روز‌ها عده‌ای خاص و جا مانده از رقابت انتخاباتی در حال طرح پدیده اختلاف بین عالم ربانی و سید شهرمان آ میر احمد تقوی و چهره بجسته شهرمان موحد عزیز هستند.
عده‌ای از جانب امیر احمد روایت می‌کنند که موحد با آمدن به صحنه انتخابات کهگیلویه خود کشی سیاسی کرده ولی این حقیر می‌گویم موحد با آمدن به انتخابات شهامت سیاسی خود را به نمایش گذاشته است.
آری چهار سال پیش موحد خودکشی سیاسی کرده بود که با شرایط بسیار عالی از حوزه انتخابیه زادگاه دومش بهبهان قصد کوچ به کهگلیویه را داشت و رقابتی بی‌دلیل را با جبهه اصولگرایی می‌خواست رقم بزند و از انجائیکه خدواند موحد را دوست داشت شرایط حضورشان مهیا نگردید.
بله همشهریان محرومم بر هیچکس حمایت بی‌چون و چرای آ میر احمد از موحد در ادوار گذشته پوشیده نیست.


در دوره‌های گذشته رقابت در انتخابات کهگیلویه بسیار حساس و نگران کننده بود، در شهری که اکثر مردم حامی جبهه اصولگرایی بودند، انتخاب یک کاندید از جبهه مخالف شهر را به سمت سوئی خاص هدایت می‌کرد و در آن زمان بزرگان شهر از جمله سید بزرگوار (آ میر احمد) بعلت اینکه ریش سفید و مجتهد منطقه بودند، برای جلوگیری از وقایع تلخ در شهر به فکر نجات مردم افتاده ودر بین کاندیدای آنزمان که چهره‌های سر‌شناسی همچون موحد و محقق حضور داشتند، حمایت خود را از موحد اعلام نمودند.
قطعا انتخاب بین موحد و محقق بسیار دشوار بود، ولی انصافا انتخاب عالم ربانی بر اساس یک سری اصول، قوائد و منطق بوده و شاخص‌های را در جناب موحد یافتند که در دیگران وجود نداشت.
موحد انسانی شایسته و شریف، ولایت مدار، شخصیتی دوست داشتنی، مدیری توانمند، قاضی برجسته، و وکیلی پاسخگوبهمشکلات همه مردم چه دوستان و چه مخالفان، چه همشهری و چه غریبه، توانست با این شاخص‌ها بزرگان شهر را متقاعد کند که ایشان را از بین کاندیدای آن زمان، اصلح تشخیص بدهند و به مردم معرفی کنند.
بنظر این حقیر سید مظلوم موحد به هیچ کهگیلویه‌ای بدهکار نیست و با تمام توان به مردم خطه خوزستان و کهیگیلویه وبویر احمد صادقانه خدمت کرد.
فراموش نکنیم حضور روزانه و گسترده مردم در دفتر کار موحد در مجلس را که در صف‌های طولانی منتظر طرح مشکلات خود با موحد بودند.
فراموش نکنیم اعتراض سایر نمایندگانی را که دفترشان همجوار دفتر موحد بودند و دفتر موحد را ترمینال می‌نامیدند.
فراموش نکنیم حضور شبانه و استراحت مردم محروم کهگیلویه را در بیت شخصی موحد در تهران.
ه‌مان هائیکه در روز در دفتر کار ایشان بودند و بنا به تشخیص خود موحد، عده‌ای را که می‌دانست به لحاظ مالی مشکل دارند را جهت استراحت شبانه به منزل شخصی دعوت می‌کردند.
بله آ میر احمد تقوی بزرگ مرد شهر و دیارمان، موحد را حمایت کردند به خاطر همین خصوصیات و رفتارهای را که در موحد سراغ داشت.
اگر ایشان موحد را حمایت کرد در حقیقت دین خود را به مردم کهگیلویه ادا کرده، چرا که وظیفه دینی و شرعی ایشان اقتضا می‌کرد بهترین شرایط را برای مردم دیار خود انتخاب کند.
و موحد انصافا با خدمت و جلب رضایت مردم کهگیلویه، بدرستی پاسخ اعتماد عالم ربانی را داد.
حال حضور دکتر تقوی در عرصه انتخابات کهگیلویه، بحثی شخصی و فردی است و ممکن است حضور ایشان مفید یا غیر مفید واقع گردد.
در این شرایط حساس و خاص منطقه، بزرگان، علما و سایرین اجازه بدهند مردم همچون گذشته در آرامش کامل وکیل خود را انتخاب کنند و در جلب رضای خدواند دست از تهدید و هشدار برداریم.
و فرصت طلبان با انگیزه شخصی نیز از کلمات و جمله‌های منسوخ شده خود زنی و خود کشی سیاسی به جد پرهیز کنند تا با عنایت به فرمایشات مقام عظمای ولایت شاهد انتخاباتی با شکوه و ماندگار در شهرمان باشیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*