اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191420
تاریخ انتشار: 1396/10/18 14:36
با رأی هیأت داوران صورت گرفت
با رأی هیأت داوران اسحاق آقایی عکاس کهگیلویه و بویراحمدی در میان عکاسان 41 کشور در جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی قرار گرفت.

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد؛ هیأت داوران چهارمین جشنواره عکس ورزشی پس از بررسی یک هزار و 783 عکس دریافتی از 41 کشور جهان، 70 عکس از 54 عکاس را برای حضور در بخش مسابقه و رویداد نمایشگاهی این جشنواره برگزیده و معرفی کرد.
هیأت انتخاب و داوری چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی شامل علی قلم سیاه، علی سامعی، ابوالفضل امان‌الله، فرشاد عباسی و ژان سلی از فرانسه آثار 54 عکاس را انتخاب کردند.
دو عکس از اسحاق آقایی عکاس مطرح و شناخته شده استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری این استان به مرحله نهایی این جشنواره راه پیدا کرد.
 آثار برگزیده همزمان با برگزاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی ایران در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد و در کتاب ویژه جشنواره منتشر می‌شود.
یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی 25 تا 28 دی ماه 1396 به دبیری سیدمجتبی علوی در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*