اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191550
تاریخ انتشار: 1396/10/30 16:37
این تابلو خط زیبا تلفیقی از شش ویژگی خطوط ایرانی اسلامی از جمله نستعلیق ، شکسته نستعلیق ، نسخ ، ثلث و ... بوده که با نقوش اسلامی مانند گل و پرنده تذهیب شده و برای اولین بار در ایران این نوع خط ابداع شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، تابلو خط مذهب با ذکرمقدس  "بسم الله الرحمن الرحیم" اثر سیاوش تقی زاده هنرمند شهرستان به میمنت آغاز به کار طرح محرومیت زدایی شهرستان با امضاء استاندار استان و فرماندار لنده در پایان نشست برنامه ریزی شورای اداری شهرستان به مهندس سعیدی کیا اهدا شد.


این تابلو خط زیبا تلفیقی از شش ویژگی خطوط ایرانی اسلامی از جمله نستعلیق ، شکسته نستعلیق ، نسخ ، ثلث و ... بوده که با نقوش اسلامی مانند گل و پرنده تذهیب شده  و برای اولین بار در ایران این نوع خط ابداع شده است.


سیاوش تقی زاده خالق این اثر در این باره گفت : حدود شش سال است که روی این موضوع کار میکنم و این خط مراحل پایانی خود یعنی قاعده مند کردن خود را می گذراند .
ایشان در ادامه گفتند : اگر حمایتی صورت گیرد می توان این نوع خط را بعنوان نماد شهرستان لنده به ایران و جهان معرفی نمود و از این رهگذر اقتصاد فرهنگی را در این شهرستان رونق داد .
ارسال کننده خبر/مجتبی محمدی

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*