اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19181
تاریخ انتشار: 1394/11/26 18:43
طی حکمی از سوی رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به ریاست کمیته فنی و مهندسی پارک علم و فناوری استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، با پیشنهاد اعضای کمیته فنی و مهندسی و موافقت دکتر بابک مختاری رئیس پارک علم و فناوری خوزستان دکتر پژمان شعبانی عضو هیات علمی و رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به مدت دو سال به سمت ریاست کمیته فنی و مهندسی پارک علم و فناوری استان خوزستان معرفی و منصوب شد.
رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان با اشاره به حُسن انتخاب دکتر شعبانی توسط اعضای کمیته فنی و مهندسی پارک علم و فناوری خوزستان اظهار کرد: امید است که دکتر پژمان شعبانی با اتکال به خداوند متعال در تحقق ایده تبدیل علم به ثروت و توسعه کمّی و کیفی شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری موفق باشند.


پارک علم و فناوری خوزستان که در سال 1388 تأسیس شده و با توجه به قرار گرفتن در منطقه‌ای صنعتی و نفت و پتروشیمی، تولید و انتقال و ارتقاء فناوری در زمینه صنايع نفت، گاز و پتروشيمي، کشاورزی و بیوتکنولوژی، فرآورده‌های پزشکی و دارویی، شیلات و صنایع تبدیلی، فولاد و صنایع وابسته، انرژی و منابع آب و فناوري اطلاعات و ارتباطات از مهمترین محورهای فعالیت این نهاد علمی بیان شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*