اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191865
تاریخ انتشار: 1396/12/10 01:18
تيم هيئت كبدى مردان رامهرمز با پيروزى مقابل تيم گلستان در نیمه‌نهایی مسابقات ليگ دسته اول باشگاه‌هاى کشور به ليگ برتر صعود كرد

عصرجهان- مسابقات لیگ یک کبدی باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم از سراسر کشور طی روز‌های 5 تا 9 اسفندماه هفته جاری در سالن بحران شهر اقبالیه قزوین برگزار شد.
در این رقابت‌ها 8 تیم از استان‌های خوزستان، اصفهان، یزد، گلستان، سیستان و بلوچستان، ایلام، تهران و کهگیلویه‌و‌بویراحمد در 2 گروه منطقه یک و 8 تیم قزوین، لرستان، خراسان رضوی، فارس، مرکزی، همدان، زنجان و اردبیل نیز در 2 گروه منطقه 2 به مصاف هم رفتند.
تیم هیئت کبدی رامهرمز به‌عنوان تنها نماینده خوزستان در این دوره از رقابت‌ها توانست بعد از برتری با نتیجه 42 بر 35 مقابل فلاورجان اصفهان و شکست 36 به 37 مقابل نماینده تهران به نیمه نهایی منطقه یک صعود کند. این تیم در نیمه نهایی با برد فنی 9بر صفر مقابل تیم گلستان موفق شد جواز حضور در لیگ برتر کشور را بدست آورد.
مسابقات لیگ برتر بنا است شهریور سال آینده برگزار شود. دو تیم سران جنوب اهواز و چهار آذر اندیمشک از دیگر تیم‌های لیگ برتری کبدی کشور در سال آینده هستند.
 میلادجاکی، فرهاد صفری، مازیار پاداش، علی شهریاری، بهرام طلاوری، مسلم روان، امین عبدالی بهبهانی، جابر طلاوری، بهرام طلاوری و جلال ممبینی به‌عنوان بازیکنان تیم رامهرمز در این دوره از مسابقات بودند.
همچنین غلامرضا مرادی‌زاده رئیس هیئت کبدی شهرستان به‌عنوان سرمربی نیز در کنار این تیم حضور داشت/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*