اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191867
تاریخ انتشار: 1396/12/10 13:52
ثبت نام از متقاضیات مدیریت مدارس و رزرو مدارس در ایام نوروز 97 به صورت اینترنتی انجام می پذیرد

عصرجهان- آموزش و پرورش در سال جدید دو اقدام را در راستای تکریم ارباب رجوع و بهبود شرایط تصدی مدیریت مدارس به صورت اینترنتی به همراه لینک ثبت نام به شرح زیر انجام می دهد  
1-ثبت نام اینترنتی از متقاضیات مدیریت مدارس2-رزرو اینترنتی مدارس در ایام نوروز97
🌀 فرایند انتخاب مدیر برای مدارس
💥 داوطلب باید 4 سال تا بازنشستگی داشته باشد
💥 عظیم محبی مدیرکل متوسطه اول وزارت آموزش‌وپرورش و مسئول فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس گفت:ثبت‌نام داوطلبان مدیریت مدارس در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران از تاریخ ۱۲ تا ۲۱ اسفندماه امکان پذیر است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی entekhab.medu.ir ثبت‌نام نمایند.
💥داوطلبان پس از ثبت‌نام، در آزمونی که تاریخ آن اعلام خواهد شد، دانش آن‌ها درزمینه سند تحول، مدیریت مالی و اداری مدارس، تسلط به قوانین آموزش‌وپرورش و ... سنجیده خواهد شد. منابع این آزمون از طریق سامانه اعلام خواهد شد و اين آزمون ۲۰۰ امتياز دارد.
💥 در مرحله بعد، از افراد مصاحبه خواهد شد و در مصاحبه صلاحیت‌ها و توانایی‌ها موردسنجش و ارزیابی خواهد گرفت.  مصاحبه ۴۰۰ امتیاز دارد و افرادی که حائز بیشترین امتیاز شوند، برای مدارسی که نیاز به مدیر دارد انتخاب خواهند شد.
💥 اگر فردی از اداره کل شرایط داشته و داوطلب شود و امتیازات را کسب نمایند با این طرح منافاتی ندارد اما داوطلبان مدیریت مدارس بايد حداقل ۴ سال به بازنشستگی شان مانده باشد و مدرک لیسانس داشته باشند.

رزرو اینترنتی مدارس در ایام نوروز97
رزرو مدارس برای نوروز 97 از تاریخ 96/12/4 ساعت 14 آغاز و در تاریخ 96/12/23 ساعت 23:59 به پایان خواهد رسید لازم به ذکر است این ظرفیت فقط ظرفیت رزرو اینترنتی را شامل می شود و فرهنگیان محترم در بازه زمانی 96/12/28 لغایت 97/1/12 می توانند با مراجعه حضوری در پایگاههای اسکان فرهنگیان در استانها از ظرفیت پذیرش حضوری نیز استفاده

ادرس رزرو اینترنتی
http://eskan.medu.ir
همکاران محترم شاغل
همکاران محترم شاغل جهت ورود به سامانه شماره پرسنلی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور در نظر گرفته شده است.
همکاران محترم بازنشسته
فرهنگیان محترم بازنشسته شماره دفتر کل به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور در نظر گرفته شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*