اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192000
تاریخ انتشار: 1396/12/25 11:25
استاندار خوزستان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان با سفر به بخش ابوالفارس از توابع شهرستان رامهرمز مشکلات زیربنایی این منطقه را مورد بررسی قرار دادند و مصوباتی جهت کاهش این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش عصرجهان به نقل از سایت استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان روز پنجشنبه 24 اسفندماه با سفر به بخش ابوفارس از توابع شهرستان رامهرمز مشکلات زیربنایی این منطقه را مورد بررسی قرار داد و مصوباتی جهت کاهش این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

استاندار خوزستان در پایان نشست بررسی مشکلات این بخش عنوان کرد: مشکلات این منطقه در حوزه های مختلف از جمله ورزش، بهداشت و درمان، فضای آموزشی، بهزیستی، کمیته امداد، بهسازی روستاها، آب روستایی، و راه و شهرسازی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و جهت حل و کاهش این مشکلات مصوباتی داشتیم.

شریعتی افزود: به ویژه در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری مشکلات جدی در این بخش وجود دارد که معیشت مردم تحت الشعاع قرار داده است از این بابت بنا شد اقدامات جدی صورت گیرد و از سال ۹۷ این اقدامات در دستور کار قرار داده خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنین بخش مخابرات و اینترنت و پوشش آن در بخش ابوالفارس که یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی آنها بود کار به زودی انجام خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: انشاءالله این مصوبات در شورای برنامه ریزی و همچنین در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان طرح خواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان اظهار کرد: امیدواریم به حول و قوه الهی بتوانیم مشکلات مردم منطقه را در حد بضاعت و امکانات کاهش دهیم و کمک کنیم سطح رفاه و استاندارد زندگی در این بخش افزایش یابد. 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*